همه مقصدهای احتمالی پوچتینو: 4 گزینه روی میز


همه مقصدهای احتمالی پوچتینو: 4 گزینه روی میز

سرمربی آرژانتینی با توافق دوجانبه چلسی را ترک کرد. در اینجا احتمال حضور او در تیم‌های دیگر را بررسی می‌کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو با رضایت دو طرف چلسی را ترک کرد.

این سرمربی در سال ۲۰۲۳ به چلسی پیوست و حالا که فصل به پایان رسیده، باشگاه را ترک کرده است. تاد بولی به دنبال جانشینی برای سرمربی سابق ساوتهمپتون است. در اینجا نگاهی می‌اندازیم که مقصد بعدی خود پوچتینو چه تیمی می‌تواند باشد.

2022436

پوچتینو به کدام تیم خواهد رفت؟

منچستریونایتد: در حالی که منچستریونایتد در حال حاضر سرمربی به نام اریک تن هاخ دارد، می‌تواند مقصد مناسبی برای پوچتینو باشد. این سرمربی آرژانتینی مدت‌هاست که با این باشگاه شمال غربی انگلیس در ارتباط بوده است و اگر INEOS، گروه مالکیت جدید منچستریونایتد، تصمیم به اخراج سرمربی هلندی بگیرد، تجربه پوچتینو با بازیکنان جوان در لیگ برتر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بایرن مونیخ: توماس توخل پس از فصلی کابوس‌وار که در آن هری کین، دوباره بدون جام ماند، در حال ترک بایرن است. پوچتینو، از طرف دیگر، با وجود اینکه هرگز در تاتنهام قهرمان نشده است، در ظهور کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا نقش اساسی داشت. چرا آن‌ها معاوضه نمی‌کنند؟

2007407

بارسلونا: به نظر می‌رسد ژاوی هرناندز در حال ترک بارسلونا است. کسی که بازی به سبک مورد علاقه بارسلونا را بلد است، مائوریسیو است. با این حال، این بیشتر شبیه یک گزینه غیرمنتظره است، زیرا سرمربی آرژانتینی بارها با رئال مادرید در ارتباط بوده است و باید بگوییم این دو باشگاه رابطه خوبی با هم ندارند.

تیم ملی آرژانتین: در حالی که لیونل اسکالونی به کار خود ادامه می‌دهد، او قبلاً پرچم سفید را برای پایان دوران خود به عنوان سرمربی قهرمانان جهان تکان داده است. این یک نقش طاقت‌فرساست و اسکالونی تیم را به اوج رسانده و نام خود را در تاریخ ثبت کرده است. در حالی که هیچکس نمی‌خواهد "نفر بعدی بعد از فرد موفق" باشد، پوچتینو قطعا توانایی لازم برای ایجاد انگیزه در بازیکنان و مبارزه در بالاترین سطح را دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش/ سه پیشنهاد لیگ برتری برای بلینگام دوم