خوش حساب بودن مرد شیرازی حساب او را خالی کرد / ترفند جدید کلاهبرداران اینترنتی را بخوانید


به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا در تشریح...
به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا در تشریح این خبر گفت: با ارجاع پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری به مبلغ 100 میلیون ریال از شاکی، رسیدگی به موضوع در پلیس فتا آغاز...

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا در تشریح این خبر گفت: با ارجاع پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری به مبلغ 100 میلیون ریال از شاکی، رسیدگی به موضوع در پلیس فتا آغاز شد.

وی ادامه داد: شاکی در اظهاراتش به دریافت تماس تلفنی از شماره‌ای ناشناس اشاره کرد که وی را به عنوان مشتری خوش حساب شرکت همراه اول معرفی نموده و به درخواست تماس گیرنده، مبلغ 100 میلیون ریال برای دریافت جایزه، به شماره حساب اعلامی واریز کرده است.

سرهنگ "آراوند" ادامه داد: ماموران پلیس فتا موفق شدند با بررسی فنی و مستندات موجود و همکاری متصدیان 2 واحد صنفی طلافروشی در تهران، متهم که مردی 65 ساله بود را شناسایی و در یکی از محله های تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا از بازگشت وجه کلاهبرداری به شاکی و تحویل متهم به دادسرا اشاره و به شهروندان توصیه کرد تحت هیچ شرایطی به تماس‌هایی که شما را برنده مسابقه، مشتری خوش حساب شرکت‌های مختلف دولتی یا غیردولتی و ... معرفی می‌نماید، توجهی ننموده و از واریز وجه با مراجعه به خودپرداز یا از طریق اینترنت بانک خودداری کنید.


خوش حساب بودن مرد شیرازی حساب او را خالی کرد / ترفند جدید کلاهبرداران اینترنتی را بخوانید
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته