اینفوگرافیک برنامه ماهر خیریه کارساز


همه ما موسسات و انجمن های نیکوکاری، یک دغدغه و درد مشترک داریم که محرک...
همه ما موسسات و انجمن های نیکوکاری، یک دغدغه و درد مشترک داریم که محرک اصلی است و آن گره گشایی از یار است؛ با این باور که همه انسان ها اعضای یک پیکر و یار یکدیگر هستیم. ماهر به دنبال حل چه مشکلی است؟ماهر نبودن، از عوامل مهم برای...

همه ما موسسات و انجمن های نیکوکاری، یک دغدغه و درد مشترک داریم که محرک اصلی است و آن گره گشایی از یار است؛ با این باور که همه انسان ها اعضای یک پیکر و یار یکدیگر هستیم.

ماهر به دنبال حل چه مشکلی است؟
ماهر نبودن، از عوامل مهم برای دست نیافتن نیروی کار به شغل مناسب می باشد. این موضوع برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کارها نیز یکی از دغدغه های جدی می باشد. از این رو حرفه آموزی یکی از مسائل ریشه ای برای بانیان امر اشتغال زایی در کشور می باشد. در حال حاضر مراکز متعددی همچون هنرستانهای کار و دانش و فنی و حرفه ای آموزش و پرورش، مراکز آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار و … برای رفع این احتیاج فعال هستند ولی به دلیل کمبود ها به ویژه در حوزه تجهیزات نتوانسته اند پاسخگوی این نیاز باشند.

اینفوگرافیک عملکرد برنامه ماهر (توسعه بسترهای حرفه آموزی) به سفارش خیریه کارساز توسط تیم طراحی ما، پیاده سازی و اجرا شده است که در ادامه مشاهده می فرمایید:

در صورتی که سازمان یا شرکت شما به یک فایل معرفی یا عملکرد خلاقانه و تاثیرگذار نیاز دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته