جشن صدرنشینی خاص به سبک علیرضا بیرانوند (عکس)


 دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جشن صدرنشینی تیمش را به شکل خاصی برگزار کرد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جشن صدرنشینی تیمش را به شکل خاصی برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته‌ای با ماجراهای عجیب توانست بار دیگر به صدر جدول برگردد و اکنون تنها 180 دقیقه با دستیابی به قهرمانی فاصله دارد.

آنها در شرایطی که با سه گل از استقلال خوزستان عقب افتاده بودند، در کامبکی رویایی و باورنکردنی توانستند در دقایق پایانی آتش بازی خود را با ثبت چهار گل و کسب پیروزی در این بازی به راه بیندازند و در ادامه با توجه به توقف استقلال مقابل نساجی در قائمشهر، به صدر جدول تکیه بزنند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس شاید در این بازی سه گل دریافت کرد اما مسلما یک اتفاق ویژه را رقم زد؛ جایی که هواداران پرسپولیس خشمگین از نتیجه نیمه اول، در حال زمزمه شعار علیه بازیکنان تیم بودند. گلر باتجربه سرخ‌ها اما به موقع دست به کار شد و به نوعی جلوی آنها ریش گرو گذاشت و درخواست حمایت کرد. اقدامی که البته جواب هم داد و حمایت پرشور هواداران در نهایت باعث یکی از رقم خوردن یکی از خاطره‌انگیزترین کامبک‌های این تیم و در نهایت پیروزی و صدرنشینی سرخ‌ها شد.

دروازه‌بان پرسپولیس که از چندی پیش و در شرایطی که ناامیدی بزرگی برای تکرار قهرمانی این تیم شکل گرفته بود، وعده داد تا زمان صدرنشینی و قهرمانی این تیم حرفی نزند و مصاحبه‌ای نداشته باشد، اکنون به شکل ویژه‌ای جشن پیروزی و صدرنشینی تیمش را در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برگزار کرد.

او با حضور در یک موسسه خیریه و با توجه به وعده‌ای که به کودکان حاضر در آن پیش از صدرنشینی تیمش داده بود، در کنار آن لحظاتی شیرین و خاطره‌انگیز را پشت سر گذاشت و وعده داد در صورتی قهرمانی پرسپولیس، دیگر اعضای تیم را به‌همراه خود در این موسسه حاضر کرده تا کودکان بی‌سرپرستی که در آن حضور دارند را بیش از این شاد و دلگرم کند.

2026680
2026681
2026682
2026683
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید