فحش های رکیک بعد صدای ترمز رنگ خون گرفت !


به گزارش رکنا، این اتفاق برای دومین بار در طول هشت روز اخیر در یک چهار...
به گزارش رکنا، این اتفاق برای دومین بار در طول هشت روز اخیر در یک چهار راه از شهر ایلام رخ داد که بار دوم ساعت یک و پنجاه دقیقه نصف شب بود. صدای فحش های رکیک که از هر چاقویی تیز تر به تن...

به گزارش رکنا، این اتفاق برای دومین بار در طول هشت روز اخیر در یک چهار راه از شهر ایلام رخ داد که بار دوم ساعت یک و پنجاه دقیقه نصف شب بود.

صدای فحش های رکیک که از هر چاقویی تیز تر به تن افرادی که برای تماشای ماجرا جمع شده بودند، وارد می شود، اما کسی یارای مداخله و پادرمیانی نیست زیرا که هر آن ممکن است از طرف یکی از طرفین دعوا مورد حمله قرار بگیری و بی گناه حتی جانت را از دست بدهی...

این اتفاق به کرّات در جاهای مختلف شهر رخ می دهد و بسیاری از سرنشینان خودروهای تصادف در همان ابتدا به جای زنگ زدن به پلیس و نیروهای انتظامی خودشان سعی می کنند با نزاع و درگیری دقِ دلی اشان را سر صحنه خالی کنند.

بی گمان تداوم این اتفاقات در جامعه و درگیری و نزاع با انواع سلاح های سرد در سر صحنه تصادف نوعی بی فرهنگی و بدعتی زشت برای نشان دادن عدم امنیت در جامعه است.

حال سوال اصلی این جاست چرا با وجود حضور مامورین نیروی انتظامی در صحنه تصادف و مشاهده عربده کشی و چاقو کشی تلاشی برای دستگیری این مخلین امنیت اجتماعی صورت نمی گیرد؟!

چرا اگر کسی دل به دریا بزند و وارد معرکه برای پایان دادن به این دعوا شود و در میانه دعوا ضربه ای بخورد، از طرف همه مردم حتی نزدیکشان مورد عتاب و خطاب قرار می گیرد و هر کسی که می رسد به می گوید « اصلا به تو چه»؟

چرا دادستان به عنوان مدعی‌العموم دستور جمع آوری ارازل و اوباش به صورت طرح نمی دهد تا کسی جرات نکند سلاح های سرد را به راحتی حمل و در کوچکترین نزاعی مورد استفاده قرار دهد؟!

چرا پلیس راهنمایی و رانندگی مناطق حادثه خیز را شناسایی نمی کند و با نصب دوربین با سرعت گیر برای مهار این حوادث اقدامی انجام نمی دهد؟!

بی گمان چرایی بسیاری از این سوالات و فرهنگ سازی در این زمینه اقدامی است که باید از سوی همه افراد به عنوان شهروند جامعه مورد پذیرش قرار گیرد.

و بسیاری از از مسئولان مربوطه بایستی در این خصوص پاسخ گو باشند.


فحش های رکیک بعد صدای ترمز رنگ خون گرفت !

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته