رونمایی از کفش هوشمند سامسونگ + عکس


رونمایی از کفش هوشمند سامسونگ + عکس

به گزارش رکنا به نقل از زومیت، کفش هوشمند سامسونگ با نام Shortcut Sneaker از میانبرهای مختلفی برای انجام برخی کارها مثل برقراری تماس پشتیبانی می‌کند. فکرش را می‌کردید روزی با رقص...

به گزارش رکنا به نقل از زومیت، کفش هوشمند سامسونگ با نام Shortcut Sneaker از میانبرهای مختلفی برای انجام برخی کارها مثل برقراری تماس پشتیبانی می‌کند.

فکرش را می‌کردید روزی با رقص موون‌واک، تماس تلفنی برقرار کنید؟ سامسونگ در اقدامی جالب، کفش هوشمند خود را با نام Samsung Shortcut Sneaker معرفی کرد؛ پروژه‌ای بسیار جالب و غیرمنتظره که با همکاری شرکت‌های Cheil Benelux ،Elitac Wearables ،Bruut Amsterdam و طراح کفش Roel Van Hoff ساخته شده است.

سامسونگ می‌گوید کفش Shortcut Sneaker، کفش آینده است و فراتر از راحتی در پیاده روی ، قابلیت‌های دیگری هم ارائه می‌دهد. غول فناوری کره‌ی جنوبی حسگرهای حرکتی در زیره‌ی کفش خود تعبیه کرده است و هر لنگه‌ی آن می‌تواند حرکت و موقعیت خود را نسبت‌به لنگه‌ دیگر تشخیص دهد.

طبق گفته‌ی سامسونگ، پنج حرکت مختلف برای کفش Shortcut Sneaker وجود دارد و پنج میانبر متفاوت دردسترس کاربران قرار می‌دهد. نوع حرکات و میانبرهای مرتبط با آن‌ها را نمی‌دانیم اما سامسونگ به رقص مشهور موون‌واک و امکان برقراری تماس یا پخش موسیقی با این حرکات اشاره کرده است. همچنین در ویدیوی تبلیغاتی می‌بینیم که طراح کفش یعنی Roel Van Hoff با دوبار ضربه‌زدن آن به هم، با مادرش تماس می‌گیرد.

متأسفانه به‌نظر می‌رسد کفش سامسونگ Shortcut Sneaker بیشتر ایده‌ی نوآورانه باشد تا محصول واقعی. فقط ۶ جفت از این کفش وجود خواهد داشت و شما نمی‌توانید آن‌ها را به‌سادگی خریداری کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارت های امروز همستر کمبت 30 خرداد 1403 چهارشنبه؛ پنج میلیون کوین