هفت نکته با ارزش برای نظم دادن به فضای داخل کمدها


هفت نکته با ارزش برای نظم دادن به فضای داخل کمدها

جا دادن وسایل در فضاهای کوچک کمدها و یا در خانه‌های کوچک کار راحتی نیست. برای استفاده بهینه از فضاها و ساختن فضایی منظم در خانه و کمدها ادامه مطلب را بخوانید تا با نکاتی در این رابطه آشنا شوید. 1– سعی نکنید همه فضاها را با وسایل مختلف بپوشانید. حرفه‌ای‌ها اصل مهم در نظم دادن کمدها را قراردادن گروهی وسایل مشابه در کنار هم می‌دانند. برای...

جا دادن وسایل در فضاهای کوچک کمدها و یا در خانه‌های کوچک کار راحتی نیست. برای استفاده بهینه از فضاها و ساختن فضایی منظم در خانه و کمدها ادامه مطلب را بخوانید تا با نکاتی در این رابطه آشنا شوید.

۱– سعی نکنید همه فضاها را با وسایل مختلف بپوشانید. حرفه‌ای‌ها اصل مهم در نظم دادن کمدها را قراردادن گروهی وسایل مشابه در کنار هم می‌دانند. برای مثال پیراهن‌ها با پیراهن‌ها و شلوارها با شلوارها. با این روش هیچ‌گاه وسایل‌تان را گم نخواهید کرد و می‌دانید که هر وسیله را کجا پیدا کنید.

۲– از کمدهایی استفاده کنید که امکان جابه‌جایی قفسه‌های آن‌ها وجود داشته باشد. حرفه‌ای‌ها از کمدهایی استفاده می‌کنند که به راحتی بتوانند ارتفاع قفسه‌ها را با اندازه وسایل‌شان تنظیم کنند. برای مثال درصورتی که تعداد زیادی بوت بلند دارید، ارتفاع قفسه‌ها را بلندتر تنظیم کنید و در صورتی که لباس‌های تاکردنی زیادی دارید، ارتفاع قفسه‌ها را کوتاه‌تر تنظیم کنید.

۳– وسایل را براساس تعداد دفعات استفاده در قفسه‌ها قرار دهید. برای مثال وسایلی که کمتر استفاده می‌کنید را در طبقات بالاتر، گوشه‌های کمد و بخش‌های عقبی قفسه‌ها جاسازی کنید و وسایلی که استفاده بیشتر دارند را در دسترس و در بخش‌های جلویی قفسه‌ها قرار دهید.

۴– دسته‌بندی وسایل نکته کلیدی کار است. لباس‌ها را براساس رنگ و جنس دسته بندی کنید. لباس‌های رنگی، لباس‌های سفید و لباس‌های پاییزه و زمستانی را به صورت گروهی دسته‌بندی و آویزان کنید. می‌توانید از اسپیسر (Spacer) برای جدا کردن این گروه‌ها از هم استفاده کنید.

۵– از وسایل هم‌رنگ برای نظم دادن به فضای داخل کمدها کمک بگیرید. برای مثال استفاده از آویزهای لباس یک‌دست و یک‌‌رنگ و جعبه‌های مشابه باعث نظم بصری بیشتر می‌شود.

۶– برای استفاده بهینه از فضای درون کمدها، می‌توانید این فضا را به چند ناحیه تقسیم کنید و هرقسمت از آن را به وسایل خاص اختصاص دهید. برای مثال وسایل ورزشی را در یک بخش، کفش‌های مهمانی را در یک قسمت و … قرار دهید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی وسایل مورد نیازتان را پیدا کنید.

۷– آویزهای خالی که لباسی به آن‌ها آویز نشده است را در یک قسمت بگذارید تا لازم نباشد که به دنبال آویز خالی در بین لباس‌ها بگردید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس| پیام احساسی یک استقلالی