Guess از ساعت اندروید ور جدید خود رونمایی کرد


Guess که یکی از برندهای معروف در حوزه فشن است از یک ساعت هوشمند جدید مجهز به پلتفرم Android Wear رونمایی کرده است. این اسمارت واچ اندکی پیش از شروع به کار Baselwolrd 2017، یکی از بزگترین نمایشگاه های تجاری مربوط به ساعت معرفی شده است. این ساعت جدید که Guess Connect Android Wear نام دارد...

Guess که یکی از برندهای معروف در حوزه فشن است از یک ساعت هوشمند جدید مجهز به پلتفرم Android Wear رونمایی کرده است. این اسمارت واچ اندکی پیش از شروع به کار Baselwolrd 2017، یکی از بزگترین نمایشگاه های تجاری مربوط به ساعت معرفی شده است.

Guess از ساعت اندروید ور جدید خود رونمایی کرد

این ساعت جدید که Guess Connect Android Wear نام دارد در دو سایز و مجهز پردازنده کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. این ساعت دارای دو ابعاد ۴۴ و ۴۱ میلی متری است و از لحاظ طراحی شباهت زیادی با نسخه اولیه این ساعت با نام Connected دارد که در مدل های مختلف و با همکاری Martian تولید شده بود. اسمارت واچ Connected با الهام از مدل Guess Rigor طراحی شده بود.

Guess Connect جدید به اندروید ور ۲٫۰ و تراشه Wear 2100 اسنپدارگون کوالکام مجهز است. سایر مشخصات مربوط به سنسورهای این ساعت و جزییات فنی طی روزهای آینده توسط Guess ارایه خواهند شد.

این شرکت قصد دارد ساعت هوشمند جدیدش را در رنگ آبی و پوشش های مختلف متالیک رز گلد و نقره ای به بازار عرضه کند. به گفته Guess کاربران می توانند این ساعت را در ۱۰۰ ترکیب متختلف با رنگ ها و Display Face های مختلف خریداری کنند. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این ساعت هوشمند و زمان عرضه آن به بازار اعلام نشده است.

منبع: تک شات


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ که باید تماشا کنید