فردی که صاحب رأی شد، جزو لیست فدراسیون ژیمناستیک نبود


فردی که صاحب رأی شد، جزو لیست فدراسیون ژیمناستیک نبود

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار بود مهر ماه 95 برگزار شود در حالیکه نوزدهم تیر ماه همین ماه بالاخره به سرانجام می‌رسد. سال گذشته چون اساسنامه تنظیم نشده و وزارت خانه با برگزاری مجمع سالیانه موافق نبود تاخیری چند ماهه به وجود آمد. در شرایطی که چند روزی بیشتر به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک نمانده...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار بود مهر ماه ۹۵ برگزار شود در حالیکه نوزدهم تیر ماه همین ماه بالاخره به سرانجام می‌رسد. سال گذشته چون اساسنامه تنظیم نشده و وزارت خانه با برگزاری مجمع سالیانه موافق نبود تاخیری چند ماهه به وجود آمد.

در شرایطی که چند روزی بیشتر به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک نمانده ارتباطی تلفنی با جمیله سروری نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک ترتیب دادیم که ماحصل این گفتگو پیش روی شماست. سروری در ابتدا گفت: بعد از پایان مهلت ریاست آقای جعفر درویش‌زاده، برای فدراسیون سرپرست انتخاب شد. آقای سید محمد شروین اسبقیان در این مدت سرپرستی فدارسیون ژیمناستیک را به عهده داشتند.

وی ادامه داد: در مدت یک سالی که فدراسیون با سرپرست اداره شد، همه برنامه‌ها در بخش بانوان طبق روال قبل وحتی بهتر پیش رفت. در این مدت، نبودِ رئیس فدراسیون احساس نشد و هیچ برنامه‌ای به بعد موکول نشد.

سروری خاطر نشان کرد: امیدوارم فردی که شایسته فدراسیون ژیمناستیک است انتخاب شود؛ کسی که به بخش بانوان بها بدهد. همانطور که در این دورانی که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد، به ژیمناستیک بانوان بها داده شد. قطعا حضور آقای اسبقیان در رأس فدراسیون ژیمناستیک به نفع همه خواهد بود. من به عنوان فردی که شصت سال از زندگی‌ام با ژیمناستیک گره خورده این حرف را می‌زنم. امیدوارم افرادی که صاحب رأی هستند عادلانه و عاقلانه از حق رأی خود استفاده کنند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ژیمناستیک در مورد ادامه همکاری‌اش با فدراسیون گفت: با هر فردی همکاری نخواهم کرد و البته هر فردی هم حاضر نیست که با بنده همکاری کند. البته برای من باعث افتخار است که همراه با آقای اسبقیان برای پیشرفت هر چه بیشتر ژیمناستیک ایران قدم بردارم.

سروری در مورد سلب حق رأی از فاطمه اکرمی به عنوان نماینده ورزشکاران زن این فدراسیون ادامه داد: فدراسیون ژیمناستیک از فاطمه اکرمی و الهه جعفری به عنوان افراد شایسته و شناخته شده در این رشته نام برد تا از این بین یک نفر به عنوان نماینده ورزشکاران زن در انتخابات ریاست فدراسیون حضور پیدا کند. هر دو عضو تیم ملی ژیمناستیک هنری هستند و سوابق درخشانی دارند. ایروبیک هم شاخه‌ای از ژیمناستیک است اما ریشه‌دار نیست، اما بر خلاف انتظارات فرد سومی به عنوان صاحب رأی معرفی شد. زهرا کربلایی ایروبیک‌کار است؛ اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد هیچ‌چیز روشن نیست، کربلایی به نمایندگی از ورزشکاران زن در انتخابات فدراسیون صاحب رأی شد. به طور قطع می‌گویم فرد صاحب رأی از معرفی شدگان فدراسیون ژیمناستیک نبود. قطعا حضور این فرد در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک به سود یکی از کاندیدها خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه