نماینده گان: ریاست برشنا در حق مردم جفا می کند


مجلس نماینده‌گان افغانستان می‌گوید شرکت برشنا از مردم اضافه‌ستانی می‌کند و باید از اقدامات غیر قانونی این شرکت و فساد در آن، جلوگیری صورت گیرد. عبدالرؤوف ابراهیمی، رییس مجلس نماینده‌گان در نشست عمومی روز شنبه(17 سرطان) این مجلس گفت که مشکل برق یک مشکل جدی است و کمیسیون مواصلات و مخابرات این قضیه را باید بررسی کرده گزارش آن را در...

نماینده گان: ریاست برشنا در حق مردم جفا می کند

مجلس نماینده‌گان افغانستان می‌گوید شرکت برشنا از مردم اضافه‌ستانی می‌کند و باید از اقدامات غیر قانونی این شرکت و فساد در آن، جلوگیری صورت گیرد.

عبدالرؤوف ابراهیمی، رییس مجلس نماینده‌گان در نشست عمومی روز شنبه(۱۷ سرطان) این مجلس گفت که مشکل برق یک مشکل جدی است و کمیسیون مواصلات و مخابرات این قضیه را باید بررسی کرده گزارش آن را در نشست بعدی به مجلس حاضر سازد تا در این مورد تصمیم گرفته شود.

در همین حال نظیفه ذکی، نمایندۀ مردم کابل در مجلس نماینده‌گان گفت که ریاست برشنا در حق مردم جفا می‌کند و پول‌های هنگفت مردم را به نام میترهای دجیتلی حیف و میل می‌کند.

خانم ذکی گفت که در ریاست برشنا بسیار فساد گسترده روان است که در روز ملیون‌ها افغانی به جیب اشخاص زده می‌شود.

عبداللطیف پدرام، یکی از نماینده‌گان دیگر مجلس گفت که برق به یک فساد تبدیل شده و ریاست برشنا باید مورد بررسی قرار گیرد و مردم به اندازه‌یی که برق مصرف می‌کنند باید پول بدهند نه بیش از آن.

در همین حال داکتر رمضان بشردوست، عضو دیگر مجلس با انتقاد از نماینده‌گان مجلس گفت همین افرادی که چنین کارها را می‌کنند شما حمایت کردید و رای دادید و امروز در سطح جهانی مطرح شده که وکلای افغانستان به پول رای دادند.

او گفت که راه حل برق ایجاد بندهای بزرگ و ذخیره‌های آب است و منابع آبی افغانستان می‌تواند ۲۳هزار میگاوات برق تولید کند که افغانستان چهارهزار نیاز دارد و دولت باید به آن باید توجه کند.

این در حالی‌ست که برخی از شهروندان کابل شکایت دارند که نسبت به ماه‌های گذشته، چندین برابر مصرف برق‌شان پول برق را تحویل داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی