هر روز زیارت آل یس بخوانیم


خبرگزاری شبستان: باید هر روز زیارت آل یاسین بخوانیم که توجه خاص به امام زمان(عج) و مرور اعتقادات است؛ حضرت عبدالعظیم حسنی در عمل به دین چنان در کنار ائمه اطهار(علیهم السلام) و امام زمانش بود که برای زیارت ایشان ثوابی عظیم قرار داده شده است.

سرویس : مهدویت - زمزمه های انتظار زمان : ۱۳۹۶/۴/۲۱ - ۱۰:۳۳ شناسه خبر : ۶۴۱۳۵۳

هر روز زیارت آل یس بخوانیم
خبرگزاری شبستان: باید هر روز زیارت آل یاسین بخوانیم که توجه خاص به امام زمان(عج) و مرور اعتقادات است؛ حضرت عبدالعظیم حسنی در عمل به دین چنان در کنار ائمه اطهار(علیهم السلام) و امام زمانش بود که برای زیارت ایشان ثوابی عظیم قرار داده شده است.
هر روز زیارت آل یس بخوانیم
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا سه شنبه شب، 20 تیرماه در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه دشمنان اسلام بهترین راه برای از بین بردن اعتقادات مسلمانان را راه فرهنگی یافته اند، اظهار کرد: آنها با نقشه های گوناگون اعتقادات دینی مردم را در جامعه سست می کنند و این مهمترین نقشه مهاجمین فرهنگی است و باید توجه داشته باشید اگر اعتقاد به خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان (سلام الله علیهم) و مبانی حقه الهی در وجوتان کمرنگ شد، ناخواسته دست مهاجمین فرهنگی به شما و خانواده شما رسیده و باید برای رهایی از آن تلاش کنید.

وی ادامه داد: وقتی اعتقاد ما به دین و مبانی آن کمرنگ شد، کم کم به جایی می رسد که احکام خدای متعال نزد ما کمرنگ می شود، نماز، روزه، حجاب و معارف دین کم رنگ می شود و این نقشه بزرگی است که مهاجمین فرهنگی برای جوامع اسلامی کشیده اند و وقتی انسان از یاد خدا فاصله بگیرد شیاطین او را احاطه کرده و به سمت خودشان می کشند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه باید گهگاهی در عالم هستی نگاه کنیم و خدا را بیابیم و نگذاریم خدای متعال در وجود ما کمرنگ شود، ابراز کرد: زیارت آل یاسین زیارتی است که در آن موضوعات اعتقادی مطرح شده و یک دوره اعتقادی کامل است و باید مرتب آن را بخوانید و در فرازهای آن تفکر و تدبر کنید.

مهدوی نیا با اشاره به اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعتقادات خود را نزد امام معصوم برد تا آن را تایید کنند، بیان کرد: ایشان خود از علما و محدثان بزرگ است و روایات عظیمی را از اهل بیت(علیهم السلام) نقل کرده و از اصحاب سه امام بوده اند، ولی در عین حال اعتقادات خود را برای تصحیح نزد امام هادی(علیه السلام) می برد. این تابلوی درس و سبک زندگی بسیار عالی برای ما پیروان عصمت و طهارت(علیهم السلام) است که اعتقادات خودمان را نزد علما و بزرگان دین بیان کنیم و اشکال آن را اصلاح کنیم.

وی افزود: باید هر روز زیارت آل یاسین بخوانیم که در آن توجه خاص به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و مرور بر اعتقادات قرار دارد. حضرت عبدالعظیم حسنی در عمل به دین آنچنان در کنار ائمه اطهار(علیهم السلام) و امام زمانش بود که اینچنین از ایشان به بزرگی یاد می شود و ثواب بزرگی برای زیارت مرقد مطهرش قرار داده اند و ما نیز باید برای حفظ اعتقاداتمان به امام زمان(علیه السلام) تمسک بجوییم و در دوران غیبت با رجوع به مراجع و علمای دین اعتقاداتمان را تصحیح و تثبیت کنیم.

پایان پیام/9
هر روز زیارت آل یس بخوانیم
هر روز زیارت آل یس بخوانیمهر روز زیارت آل یس بخوانیمهر روز زیارت آل یس بخوانیمهر روز زیارت آل یس بخوانیمهر روز زیارت آل یس بخوانیمهر روز زیارت آل یس بخوانیمهر روز زیارت آل یس بخوانیمهر روز زیارت آل یس بخوانیم
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
شرح زیارت آل یاسین
|
انتظار فرج
|
مسجد مقدس جمکران
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل