توسعه تاکسی های الکتریکی نیسان


توسعه تاکسی های الکتریکی نیسان

این شرکت فقط در سال گذشته 500 دستگاه از محصولات الکتریکی اش را روانه بازار اروپا کرد. هم اکنون نیسان در صدد است تا در بخشی تخصصی تر از بازار فوق فعالیت کند و برای شروع با تکیه بر فروش لیف در 26 کشور و 113 شهر جهان تاکسی های الکتریکی جدیدش را توسعه بخشد. بایستی گفت که تاکسی های لیف ابتدا در سال 2013 و در ژاپن...

صفحه اصلی اطلاع رسانی اخبار جزئیات خبر
جزئیات خبر

توسعه تاکسی های الکتریکی نیسان

1396/4/22
توسعه تاکسی های الکتریکی نیسان

نیسان تصمیم دارد با تکیه بر خودروی لیف و ون e-NV200 و در رقابت با شرکت BYD چین، یکی از بزرگترین شرکت های تأمین کننده تاکسی های الکتریکی جهان، تاکسی ویژه خودش را تولید کند.

این شرکت فقط در سال گذشته 500 دستگاه از محصولات الکتریکی اش را روانه بازار اروپا کرد.
هم اکنون نیسان در صدد است تا در بخشی تخصصی تر از بازار فوق فعالیت کند و برای شروع با تکیه بر فروش لیف در 26 کشور و 113 شهر جهان تاکسی های الکتریکی جدیدش را توسعه بخشد. بایستی گفت که تاکسی های لیف ابتدا در سال 2013 و در ژاپن معرفی گردیدند و حالا قرار است که با اتکای به همان تجربه شاهد به روزرسانی آنها باشیم.
در کشورهای اسپانیا، هلند، بریتانیا، مجارستان، مکزیک و حتی اردن شاهد اقبال عمومی به تاکسی های الکتریکی نیسان هستیم که این مسأله متاثر از میزان پایین آلودگی آن ها و هزینه کم نگهداریشان است.
به علاوه آن که این دست خودروها سر و صدای کم تری دارند و راحتی بیشتری دارند. لذا با توجه به سختی رانندگی تاکسی می توان پیش بینی کرد که استقبال از آن ها با سرعت بیشتری انجام گیرد.
توسعه تاکسی های الکتریکی نیسان
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : خبر خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!