نسخه مخصوصی از هوندا Amaze معرفی شد


نسخه مخصوصی از هوندا Amaze معرفی شد

این سدان کامپکت دارای سیستم سرگرمی جدید و برچسب های بدنه نوین است. هایلایت هوندا امیزPrivilege ادیشن یک نمایشگر سیستم سرگرمی 17.7 سانتی متری جدید به نامDigipad است. این سیستم به پشتیبانی صفحه آینه ای برای اتصال تلفن های هوشمند و حافظه داخلی 1.5 گیگابایتی مجهز...

صفحه اصلی اطلاع رسانی اخبار جزئیات خبر
جزئیات خبر

نسخه مخصوصی از هوندا Amaze معرفی شد

1396/4/31
نسخه مخصوصی از هوندا Amaze معرفی شد

هوندا کارز هند نسخه مخصوص هوندا امیز Privilege ادیشن را معرفی کرد.

این سدان کامپکت دارای سیستم سرگرمی جدید و برچسب های بدنه نوین است.
هایلایت هوندا امیز Privilege ادیشن یک نمایشگر سیستم سرگرمی 17.7 سانتی متری جدید به نام Digipad است. این سیستم به پشتیبانی صفحه آینه ای برای اتصال تلفن های هوشمند و حافظه داخلی 1.5 گیگابایتی مجهز است. این سیستم هم چنین دارای ناوبری مبتنی بر ماهواره، دستورات صوتی، دسترسی اینترنت انتخابی، بلوتوث و رادیو است. این سیستم دارای دو پورت USB، دو جای میکرو SD، دو ورودی HDMI و قابلیت اتصال MP3/iPod است.
این نسخه مخصوص بر أساس مدل S (O) با گیربکسی دستی ساخته شده است. صندلی های این خودرو دارای حروف گلدوزی شده Privilege Edition هستند و دسته صندلی وسط جلوی جدید نیز برای آن تعبیه شده است. سنسور پارک عقب نیز به این خودرو اضافه شده است.
معاون فروش و بازاریابی هوندا کارز هند، Jnaneswar Sen اظهار داشت: "ما همیشه تلاش کرده ایم تا بهترین تجهیزات را به مشتریان خود ارائه دهیم و خرسندیم که نسخه Privilege ادیشن از هوندا امیز را با Digipad برای سرگرمی پیشرفته ارائه می کنیم. این نسخه جدید با ارزش بیش تر خود گزینه ای مناسب برای مشتریان امیز است و در تعداد محدود عرضه می شود."
دیگر ویژگی های این خودرو که از نسخه اصلی هوندا امیز گرفته شده شامل کنترل تهویه هوای دیجیتال، کنترل های نصب شده روی فرمان، قابلیت تنظیم صندلی راننده، تودوزی دو رنگ و آینه های کناری قابل تنظیم برقی است. ABS نیز تنها در نسخه دیزلی این خودرو ارائه خواهد شد.
نسخه مخصوصی از هوندا Amaze معرفی شد
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : خبر خودرو

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟