معرفی و بررسی کارت Electro Wizard در بازی کلش رویال


الکترو ویزارد Electro Wizard یکی دیگر از کارت های لجندری Legendary بازی کلش رویال است که می‌تواند نقش بسیار موثری در کسب موفقیت شما داشته باشد. در این مقاله به معرفی و برسی کارت Electro Wizard الکترو ویزارد کلش رویال Clash Royale خواهیم پرداخت پس در ادامه با ما همراه باشید. کارت Electro Wizard الکترو ویزارد از کارت...

الکترو ویزارد Electro Wizard یکی دیگر از کارت های لجندری Legendary بازی کلش رویال است که می‌تواند نقش بسیار موثری در کسب موفقیت شما داشته باشد. در این مقاله به معرفی و برسی کارت Electro Wizard الکترو ویزارد کلش رویال Clash Royale خواهیم پرداخت پس در ادامه با ما همراه باشید.

کارت Electro Wizard الکترو ویزارد از کارت های لجندری و جالب بازی کلش رویال است که اگر از آن به درستی استفاده کنید، می‌تواند به عذابی برای دشمنتان تبدیل گردد. اما برای استفاده درست از این سرباز باید به خوبی آن را بشناسید.

معرفی کارت Electro Wizard الکترو ویزارد کلش رویال Clash Royale

اگر می‌خواهید به خوبی الکترو ویزارد یا همان Electro Wizard با بشناسید، حتما باید به نکات و موضوعات زیر توجه داشته باشید:

کارت Electro Wizard الکترو ویزارد در آرنای ۷ Arena 7 یا همان رویال آرنا Royale Arena آنلاک می‌شود.

این کارت از کارت های لجندری Legendary بازی کلش رویال است، بنابراین امکان آنلاک شدن آن از طریق صندوقچه لجندری Legendary Chest هم وجود دارد.

الکترو ویزارد Electro Wizard جادوگری است که با اتک های برقی سر و کار دارد. وی از هر دست خود یک رعد یا برق را به سمت نیروهای دشمن ساطع می‌کند. بنابراین Electro Wizard الکترو ویزارد با هر اتک خود می‌تواند به دو سرباز دشمن دمیج وارد کند. ضمنا در نظر داشته باشید که اتک های او خاصیت اسپلش یا دمیج منطقه ای را ندارند.

الکترو ویزارد Electro Wizard یک سرباز دور زن است که رنج اتک هایش ۵ مربع خواهد بود.

الکترو ویزارد Electro Wizard جان متوسطی دارد. اتک هایش هم دمیج متوسطی را ارائه می‌کنند.

نکته جالب در مورد اتک های Electro Wizard الکترو ویزارد این است که قابلیت استان Stun کردن سربازهای دشمن را دارد. یعنی هر اتک الکترو ویزارد Electro Wizard برای مدت زمان بسیار کوتاه و معادل با ۰٫۵ ثانیه سرباز دشمن را استان خواهد کرد.

تاخیر مابین اتک های Electro Wizard الکترو ویزارد برابر با ۱٫۸ ثانیه است.

الکترو ویزارد یا Electro Wizard می‌تواند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهد.

سرعت حرکت Electro Wizard الکترو ویزارد زیاد Fast 90 است.

زمانی که کارت Electro Wizard الکترو ویزارد را پیاده می‌کنید، یک رعد و برق شبیه به اسپل زپ Zap بر روی محل پیاده سازی آن ایجاد می‌شود که می‌تواند به سربازهای موجود در محدوده آن دمیج وارد کند.

برای استفاده از کارت Electro Wizard الکترو ویزارد ملزم به صرف ۴ اکسیر خواهید بود.

فراموش نکنید که الکترو ویزارد Electro Wizard با هر اتک از دو دست خود دو برق را به سمت دو سرباز دشمن ساطع می‌کند. در این شرایط مثلا در لول ۱ هر یک از برق های او ۱۰۰ دمیج را به دشمن وارد خواهند کرد.

اگر در رو به روی Electro Wizard الکترو ویزارد فقط بک سرباز وجود داشته باشد، برق های هر دو دست او به آن سرباز برخورد می‌کنند و هر یک به اندازه خود دمیج به آن وارد خواهند کرد. برای مثال در این شرایط الکترو ویزارد لول ۱ به طور آنی ۲۰۰ دمیج را به یک هدف واحد وارد می‌نماید.

به دلیل اینکه الکترو ویزارد Electro Wizard می‌تواند با هر اتک خود دو سرباز دشمن را به صورت همزمان مورد هدف قرار دهد، یکی از بهترین کاربردهای آن مربوط به از بین بردن سرباز های گروهی مثل اسکلت ها Skeletons، مینیون ها Minions، ارتش اسکلت ها Skeleton Army، مینیون هورد Minion Horde و غیره می‌شود.

همانطور که گفتیم در زمان پیاده کردن کارت Electro Wizard الکترو ویزارد یک برق به ناحیه پیاده سازی آن برخورد خواهد کرد و به سرباز های موجود در آن محدوده دمیج وارد می‌کند. از این ویژگی می‌توانید برای از بین بردن بدون دردسر کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها Skeleton Army استفاده کنید.

از کارت Electro Wizard الکترو ویزارد می‌توانید به عنوان یک کارت پشتیبان در پشت سر سربازهایی همچون شوالیه Knight، پرنس Prince، جاینت Giant، پکا P.E.K.K.A، گولم Golem، هوگ رایدر Hog Rider و غیره استفاده کنید.

اگر الکترو ویزارد Electro Wizard به تاور دشمن برسد و توسط آن نادیده گرفته شود، می‌تواند آسیب بسیار سنگینی را به آن وارد نماید.

با توجه به اینکه اتک های کارت Electro Wizard الکترو ویزارد منجر به استان شدن دشمن می‌شود، می‌توانید از آن برای مقابله با کارت هایی مثل اسپارکی Sparky، اینفرنو تاور Inferno Tower و اینفرنو دراگون Inferno Dragon استفاده و دائما شارژ آن‌ها را با هر اتک ریست کنید.

از کارت Electro Wizard الکترو ویزارد برای مقابله با پرنس Prince، دارک پرنس Dark Prince و بتل رم Battle Ram هم می‌توانید استفاده کنید. در این شرایط الکترو ویزارد Electro Wizard با اتک هایش مانع شارژ شدن آن‌ها می‌شود.

اگر دشمنان از کارت بشکه گوبلین ها GoblinBarrel استفاده می‌کند، می‌توانید از دمیج پیاده سازی کارت Electro Wizard الکترو ویزارد برای مقابله با آن‌ها استفاده کنید. در این شرایط فقط کافیست که یک زمانبندی خود داشته باشید و کارت Electro Wizard الکترو ویزارد را دقیقا در محل برخورد بشکه با زمان پیاده کنید. در نظر داشته باشید که برق ابتدای پیاده کردن الکترو ویزارد Electro Wizard به طور آنی سه گوبلین احضار شده را از بین نخواهد برد، اما به شدت به آن‌ها آسیب می‌رساند.

الکترو ویزارد Electro Wizard به شدت در برابر اسپل فایربال Fireball ضعف دارد. بنابراین می‌توانید از فایربال Fireball برای از بین بردن آن استفاده کنید.

از کارت Electro Wizard الکترو ویزارد می‌توانید برای از بین بردن هوگ رایدر Hog Rider هم استفاده کنید. در این شرایط الکترو ویزارد Electro Wizard را بر روی هوگ رایدر پیاده کنید تا از برق ابتدای پیاده سازی او هم دمیج دریافت کند. البته هوگ رایدر با توجه به سرعت حرکتش عموما قادر می‌شود تا قبل از بین رفتن یک اتک را به تاورتان وارد کند.

از ترکیب کارت Electro Wizard الکترو ویزارد با کارت آیس ویزارد Ice Wizard هم می‌توانید در شرایط مختلف بازده بسیار عالی دریافت کنید پیشروی نیروهای دشمن را به کل متوقف سازید. اما در نظر داشته باشید که این ترکیب در برابر اسپل هایی مثل فایربال Fireball و راکت Rocket آسیب پذیر است.

بهترین راه مقابله با الکترو ویزارد Electro Wizard این است که یک سرباز با دمیج بالا را مستقیما بر روی سر آن پیاده کنید. این سرباز می‌تواند پکا P.E.K.K.A، والکری Valkyrie، پرنس Prince، مینی پکا Mini P.E.K.K.A و غیره باشد. در این شرایط سرباز مذکور به راحتی الکترو ویزارد را از بین خواهد برد.

با لول آپ کارت Electro Wizard الکترو ویزارد شاهد افزایش جان، دمیج اتک ها و دمیجی که در زمان پیاده سازی به صورت برق شبیه به اسپل زپ وارد می‌کند خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

معرفی و بررسی کارت Electro Wizard در بازی کلش رویال

پس کارت Electro Wizard الکترو ویزارد یکی از کارت های لجندری بسیار خوب و جالب بازی کلش رویال Clash Royale است که باید حتما روش های درست استفاده از آن و مقابله با آن را بدانید.

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران