آیا بازی Borderlands 3 در دست ساخت است؟


آیا بازی Borderlands 3 در دست ساخت است؟

شرکت «تیک تو» (Take Two) مدتی می‌شود که در صحبت‌هایش به مجموعه معروفی اشاره می‌کند و طرفداران از هم اکنون خود را برای معرفی بازی Borderlands 3 آماده کرده‌اند. همانطور که اطلاع دارید، با تاخیر خوردن بازی Red Dead Redemption 2 و انتشار آن در سال 2018، شرکت تیک تو در سال 2017 بازی چندانی را برای...

شرکت «تیک تو» (Take Two) مدتی می‌شود که در صحبت‌هایش به مجموعه معروفی اشاره می‌کند و طرفداران از هم اکنون خود را برای معرفی بازی Borderlands 3 آماده کرده‌اند.

همانطور که اطلاع دارید، با تاخیر خوردن بازی Red Dead Redemption 2 و انتشار آن در سال 2018، شرکت تیک تو در سال 2017 بازی چندانی را برای انتشار ندارد و دستش خالی مانده است؛ اما به نظر می‌رسد که در سال 2018 وضعیت بسیار بهتری برای این شرکت رقم خواهند خورد و علاوه‌بر بازی استودیوی راک‌استار، قسمت بعدی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های این شرکت نیز در همان سال منتشر خواهد شد. اما منظور شرکت تیک تو از این مجموعه بزرگ دقیقا کدام بازی است؟

«استراوس زلینک» (Strauss Zelnick) مدیر عامل شرکت تیک تو در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود گفت:

سال مالی 2019 به لطف انتشار بازی‌های Red Dead Redemption 2 ،2K Sports و بسیاری از بازی‌های بزرگ دیگر، بسیار پربارتر و شلوغ‌تر از سال مالی 2018 خواهد بود.

سوال اصلی اینجاست که کدام یک از بازی‌های شرکت تیک تو را می‌توان یک مجموعه بزرگ به حساب آورد؟ البته باید از بازی‌های استودیوی راک‌استار فاکتور بگیریم چرا که زلینک در صحبت‌های خود به صورت مستقیم به نام Red Dead Redemption 2 اشاره کرده است. همچنین بسیار بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد که به غیر از این بازی، عنوان معرفی نشده دیگری از استودیوی راک‌استار در سال آینده میلادی منتشر شود. تنها 2 مجموعه «بزرگ» دیگر باقی می‌مانند. مجموعه‌های Bioshock و Borderlands. از آن‌جایی که مدت زیادی از انتشار آخرین قسمت مجموعه Borderlands گذشته است، طرفداران منتظر هستند تا در آینده بازی Borderlands 3 از این مجموعه معرفی شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آیا بازی Borderlands 3 در دست ساخت است؟

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Minecraft 1.16.20.53 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرفت