افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات /رونمایی از سامانه صنایع پیشرفته دانش بنیان


به گزارش شاتا، نمایشگاه دائمی محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات با حضور رضا رحمانی امروز یکشنبه در ساختمان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری راه‌اندازی و از سامانه صنایع پیشرفته دانش بنیان که همواره مورد تاکید مهندس...

افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات /رونمایی از سامانه صنایع پیشرفته دانش بنیان
به گزارش شاتا، نمایشگاه دائمی محصولات صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات با حضور رضا رحمانی امروز یکشنبه در ساختمان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری راه‌اندازی و از سامانه صنایع پیشرفته دانش بنیان که همواره مورد تاکید مهندس نعمت زاده بوده است در کنار دو سامانه الکترونیکی دیگر رونمایی شد.
در این نمایشگاه 40 محصول برگزیده در حوزه‌های صنایع الکترونیک و فناوری اطلاعات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت ، تولید و از تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) بهره‌مند شده‌اند، به نمایش گذاشته شد.
رونمایی از سه سامانه پرکاربرد حوزه صنایع الکترونیک
نمایشگاه و فروشگاه مجازی محصولات حوزه الکترونیک، سامانه کار مجازی و دانشکده برق و الکترونیک و مکاترونیک ، سامانه‌هایی هستند که با محوریت بخش خصوصی ایجاد شده است.
سامانه نمایشگاه مجازی محصولات الکترونیک با هدف توسعه بازار صنایع الکترونیک، سامانه معرفی و فروش محصولات به صورت اینترنتی با مدیریت بخش خصوصی به عنوان مرجعی جهت جستجو،شناسایی، خرید و فروش محصولات و خدمات مورد حمایت صحا قرار گرفته است.
سامانه سفارش کار مجازی مشابه با سامانه‌های مطرح جهانی چون " Freelancer" است و با استفاده از آن می توان به سهولت رابطه کاری میان کارفرمایان و پیمانکاران پدید آورد که این سامانه بسیار پرکاربرد بوده و اثر مهمی در اشتغال متخصصان دارد.همچنین در آن امکانات کاملی جهت اعتماد میان کارفرما و پیمانکار از قبیل برگزاری مناقصه مجازی، پرداخت ، پیش‌پرداخت، نظارت بر پروژه، شورای حل اختلاف در نظر گرفته شده است.
دانشکده مجازی مهندسی برق و مکاترونیک مجموعه‌ای از دروس مشترک و اختصاصی دوره کارشناسی است که با بهره گیری از مجرب ترین استادان به آموزش از طریق کتابخانه دیجیتال و تصویری می پردازند.
گفتنی است که با توجه به امکان بازدید هیأت‌های خارجی، اطلاعات محصولات نمایشگاه به دو زبان فارسی و انگلیسی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و محصولات عرضه شده در نمایشگاه، دوره‌ای تغییر خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی