چگونه باتری سرفس پن مایکروسافت را تعویض کنیم؟


سرفس پن و یا قلم سرفس یک لوازم جانبی و ابزاری فوق العاده کاربردی برای سرفس پرو، سرفس بوک، سرفس لپ تاپ و سرفس استودیو است. انرژی این دستگاه از باتری تامین می شود، به این معنا که ممکن است در حین استفاده، عملکرد آن متوقف شده و نیاز به تعویض باتری پیدا کنید. توجه داشته باشید که سرفس پن به یک باتری از نوع AAAA مجهز است. اکنون قصد داریم به...

سرفس پن و یا قلم سرفس یک لوازم جانبی و ابزاری فوق العاده کاربردی برای سرفس پرو، سرفس بوک، سرفس لپ تاپ و سرفس استودیو است. انرژی این دستگاه از باتری تامین می شود، به این معنا که ممکن است در حین استفاده، عملکرد آن متوقف شده و نیاز به تعویض باتری پیدا کنید. توجه داشته باشید که سرفس پن به یک باتری از نوع AAAA مجهز است. اکنون قصد داریم به صورت تصویری و کامل نحوه تعویض باتری سرفس پن را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر مشاهده کردید که عملکرد سرفس پن شما متوقف شده، نگران نباشید، ممکن است علت آن تمام شدن باتری دستگاه باشد. تعویض باتری سرفس پن بسیار ساده است و این راهنمای گام به گام به شما کمک خواهد کرد.

در حال حاضر نوع جدیدی از سرفس پن نیز توسط مایکروسافت معرفی شده است، ولی توجه داشته باشید که تصاویر نشان داده شده در این مطلب مربوط به مدل قدیمی تر آن است. البته فرایند جایگزینی باتری، تنها با یک تفاوت جزئی، مشابه یکدیگر است. در قلم قدیمی تر شما برای جایگزینی باتری نیاز به چرخاندن درپوش بالایی قلم دارید، ولی در قلم جدید تنها کافیست درپوش را به صورت مستقیم کشیده و خارج کنید.

چگونه باتری سرفس پن را خارج کنیم؟

درپوش بالای قلم را از بدنه قلم جدا کنید. ممکن است برای این کار مجبور شوید نیروی نسبتا زیادی به کار ببرید.

باتری AAAA را از بدنه قلم خارج کنید.

چگونه باتری سرفس پن مایکروسافت را تعویض کنیم؟

نحوه قرار دادن باتری

انتهای منفی باتری AAAA را درون قلم قرار دهید. انتهای منفی با علامت منفی (-) مشخص می شود.

چگونه باتری سرفس پن مایکروسافت را تعویض کنیم؟

سر درپوش بالای قلم را در داخل قلم قرار دهید.

چگونه باتری سرفس پن مایکروسافت را تعویض کنیم؟

با استفاده از یک نیروی جزئی، درپوش را به داخل قلم فشار دهید (اگر شما از یک سرفس پن قدیمی استفاده می کنید، باید آن را بچرخانید).

حدودا چند وقت یکبار باید باتری را جایگزین کرد؟

مایکروسافت می گوید سرفس پن یک سال با یک باتری کار خواهد کرد. با این حال، این میزان عمر به نوع استفاده شما از سرفس پن بستگی دارد، بنابراین همیشه برای اطمینان یک باتری یدکی همراه داشته باشید.

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی