وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه تغییرات صادرات اقلام عمده در چهارماهه 96 عنوان کرد:


به گزارش شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده در جلسه تغییرات صادرات اقلام عمده در چهارماهه ۹۶ نسبت به ۹۵ که در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، اظهار کرد: باید رشد صادرات و حفظ تراز تجاری مثبت را در دستور کار خود قرار...

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه تغییرات صادرات اقلام عمده در چهارماهه 96 عنوان کرد:

به گزارش شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده در جلسه تغییرات صادرات اقلام عمده در چهارماهه ۹۶ نسبت به ۹۵ که در محل سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد، اظهار کرد: باید رشد صادرات و حفظ تراز تجاری مثبت را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی قانون مالیات را که اصلاحیه اش از سال ۹۵ آمد، شفاف تر از گذشته دانست و گفت: دولت یازدهم در راستای گسترش مناسبات تجاری با کشورهایی که توافقنامه تجارت آزاد دارند، مانند کشورهای عضو اوراسیا و اتحادیه اروپا گام های قابل توجهی برداشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر حل موضوع تامین ارز مورد نیاز برای نوسازی ماشین آلات صنعتی، عنوان کرد: تلاش بیشتر در زمینه افزایش تولید برای توسعه صادرات کشور امری ضروری است.

مهندس نعمت زاده با اشاره به این موضوع که اشل اقتصادی کشور باید درست شود، افزود: آموزش های لازم در زمینه تحقیق، پژوهش و فناوری نیاز حوزه تولید و صنعت کشور است.

وی ضمن درخواست از بنگاه های کوچک و متوسط برای صادرات محصولات تولیدی خود تحت یک برند مشترک، اظهار کرد: همکاری انجمن ها و تشکل های صنعتی، معدنی و تجاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قتل مرد دلگانی به دست سارقان مسلح / عاملان جنایت زمینگیر شدند + جزییات