پیش بینی سرمایه گذاری7 هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت سمنان


به گزارش شاتا ، بهروز اسودی با اعلام این خبر افزود: در چهار ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر7 هزار و 47 میلیارد ریال با اشتغال حدود5 هزارو 900 نفر پیش‌بینی شده است. وی با...

پیش بینی سرمایه گذاری7 هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت سمنان


به گزارش شاتا ، بهروز اسودی با اعلام این خبر افزود: در چهار ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر7 هزار و 47 میلیارد ریال با اشتغال حدود5 هزارو 900 نفر پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری 295 مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت: 42 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و 253 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 40 هزار میلیارد ریالی در بخش صنعت استان تصریح کرد: در چهارماه گذشته واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری یک هزار و 778 میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند.
بهروز اسودی با بیان اینکه بیش از 46هزار نفر در بخش صنعت استان سمنان مشغول به فعالیت هستند تاکید کرد در چهار ماه گذشته زمینه اشتغال حدود 576 نفر در استان فراهم شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟