راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای


داشتن اطلاعات به هنگام خرید یک دوربین بسیار مهم است. این که بدانیم برای چه کاری دوربین می خریم؟ دوربینی که می خواهیم بخریم باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اگر می خواهید یک خرید ویژه و مناسب داشته باشید با هاو کن یو همراه باشید. نکات کلی مشخصات زیادی وجود ندارد که به شما بگوید کدام دوربین...

1 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای
2 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای
3 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای
همیشه می توانید برای ارتقا و بالا بردن کیفیت عکس از لنز بهتر استفاده کنید. اگر اگر می خواهید یک زاویه وسیع تر و یا باریک تر برای عکاسی داشته باشید می توانید به راحتی لنز را تعویض کنید. می توانید از یک لنز سریعتر (حداکثر دیافراگم) برای زمانی که می خواهید در هنگام تغییرات نور تصویر برداری کنید و لنز را در هر زمان متناسب با شرایط تعویض کنید.

دوربین های با لنز ثابت در دوسته تولید می شوند: دوربین بریج (bridge cameras) دوربین های تک لنزه که از نوع Dslr ها با لنز بلند هستند و کامپکت ها (compacts) که دوربین های با ابعاد کوچک و جمع و جور هستند مانند دوربین هایی که در موبایل ها استفاده می شوند.

ویژگی دوربین های با لنز ثابت نسبت به لنز متغیر:

کامپکت ها بسیار کوچک هستند. دوربین های بریج می توانند یک محدوده مشخص زوم را پوشش دهند در حالی که خرید یک لنز مستقل بسیار گران قیمت است. تعویض لنز در دوربین های با لنز ثابت بسیار سخت و طاقت فرساست. معمولا لنز هایی که به همراه دوربین های با لنز متغیر به مشتری تحویل داده می شوند کیفیت دوربین های با لنز ثابت را ندارند. بیشتر مردم لنز دیگری را خریداری نمیکنند.

میررلس یا dSLR؟

5 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای
6 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای
7 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای
8 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای
9 راهنمای جامع خرید دوربین حرفه ای

در آخر

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم