طرحهای جهاددانشگاهی بیرجند، دستاورد برتر دانشگاههای جامع کشور


طرحهای جهاددانشگاهی بیرجند، دستاورد برتر دانشگاههای جامع کشور

دو طرح از مدرس و دانش آموخته موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند در نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به عنوان دستاورد برتر دانشگاههای جامع کشور شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: طرحهای امیرحسام افشارکهن طرحهای جهاددانشگاهی بیرجند، دستاورد برتر دانشگاههای جامع کشورمخترع و پژوهشگر برتر خراسان جنوبی و کشور با عنوان ظروف یکبار مصرف گیاهی از کاه و بهینه سازی شبکه های بی سیم ادهاک(adhac) در نخستین نمایشگاه دستاورهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور مقام برتر را به دست آورد.
آقای صادقی افزود: طرح ظروف یکبار مصرف گیاهی از کاه در کشور و دنیا بی‌نظیر است چرا که نمونه داخلی و خارجی ندارد و یکی از مزایای آن بازگشت به طبیعت ظرف مدت سه ماه است و همچنین بهینه سازی شبکه های بی سیم ادهاک مربوط به بهبود و افزایش فضا، طول موج، فرکانس و مساحت برد است.
در نخستین نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاههای جامع علمی – کاربردی کشور که 10 تا 13 مرداد در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، 281 مرکز علمی‌کاربردی با هزار و 200 دستاورد از 27 استان کشور شرکت کردند.
آقای افشار کهن مخترع و پژوهشگر برتر خراسان جنوبی و کشور، دبیر انجمن های علمی جهاد دانشگاهی و عضو کمیته کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان است و هم اکنون در مقطع دکترای رشته هوش مصنوعی دانشگاه شهید بهشتی تهران تحصیل می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟