مواد غذایی در راس کالاهای قاچاق کشف شده در استان قم/برخورد قاطع با متخلفان


به گزارش شاتا احمد ذاکری افزود : بیشترین میزان کشفیات مربوط به مواد غذایی به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد و 303 میلیون ریال بوده که در مجموع 48 هزار کیلو برنج هندی بوده است. وی قاچاق لوازم خانگی را در رتبه دوم کشفیات استان...

مواد غذایی در راس کالاهای قاچاق کشف شده در استان قم/برخورد قاطع با متخلفان

به گزارش شاتا احمد ذاکری افزود : بیشترین میزان کشفیات مربوط به مواد غذایی به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد و 303 میلیون ریال بوده که در مجموع 48 هزار کیلو برنج هندی بوده است.
وی قاچاق لوازم خانگی را در رتبه دوم کشفیات استان عنوان کرد و گفت: در 30 مورد بازرسی به عمل آمده 989 میلیون ریال لوازم خانگی از نوع کولر گازی کشف شد.
ذاکری ادامه داد: دخانیات، نوشیدنی، میوه و سبزی جات، پوشاک و لوازم آرایشی از دیگر مواردی است که در بازرسی های به عمل آمده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کشف شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ادامه به مقدار و ارزش ریالی کشفیات عرضه خارج از شبکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع 620 بازرسی به عمل آمده در مجموع بیش از 16 میلیارد و 30 میلیون ریال انواع محصولات پتروشیمی و آرد خبازی کشف شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین کشفیات در این بازرسی ها مربوط به کشف انواع محصولات پتروشیمی بوده است عنوان کرد: در مجموع 20 بازرسی 396 هزار کیلو کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد و 810 میلیون تومان کشف شده است.
به گفته ذاکری، 23 هزار و400 کیلوگرم آرد خبازی به ارزش 219 میلیون ریال کشف و در این راستا 33 پرونده تشکیل شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از تولید داخلی برخورد جدی با متخلفان قاچاق کالا در دستور کار است.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان