دانلود روز: Sort the Court


دانلود روز: Sort the Court

هم رسان: در بازی Sort the Court شما به عنوان حاکم حرف اول و آخر را می زنید. البته تا زمانی که حرف های شما به بله یا خیر ختم شود. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از تکرادار، در این بازی شما پادشاه منابع مالی هستید و باید هزینه های خرج و مخارج خود را به نحوی مدیریت کنید که میزان...

دانلود روز: Sort the Court
دانلود روز: Sort the Court

هم رسان: در بازی Sort the Court شما به عنوان حاکم حرف اول و آخر را می زنید. البته تا زمانی که حرف های شما به بله یا خیر ختم شود.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از تکرادار، در این بازی شما پادشاه منابع مالی هستید و باید هزینه های خرج و مخارج خود را به نحوی مدیریت کنید که میزان رضایتمندی مردم از نیاز به پول نقد را در تعادل نگه دارید و بدین ترتیب جمعیت سرزمین خود را افزایش دهید.

دانلود روز: Sort the Courtدر طول روز شهروندان و بازدید کنندگان بسیاری با درخواست های متفاوتی برای کمک به دیدار شما می آیند و این بر عهده شما است که تصمیم بگیرید کدام یک از این درخواست ها را پذیرفته یا رد کنید. مراقب باشید! یک تصمیم نادرست می تواند عواقب بدی را در آینده برای شما به همراه داشته باشد.
Sort the Court را می توانید در مرورگر خود به صورت آنلاین بازی کنید یا در صورت تمایل نسخه دسکتاپی آن را برای ویندوز، مک و لینوکس دانلود کنید. برای دانلود یا انجام آنلاین بازی اینجا را کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !