شریعتمداری بخش خصوصی را باور دارد


به گزارش شاتا، ابراهیم بهادرانی در گفت‌و‌گوی کوتاهی درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش خصوصی از آقای شریعتمداری حمایت خواهد کرد چرا که تفکرات او طی این مدت نشان داده است که نسبت به بخش...

شریعتمداری بخش خصوصی را باور دارد
به گزارش شاتا، ابراهیم بهادرانی در گفت‌و‌گوی کوتاهی درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش خصوصی از آقای شریعتمداری حمایت خواهد کرد چرا که تفکرات او طی این مدت نشان داده است که نسبت به بخش خصوصی بسیار خوش بین است و تمایل دارد که این بخش پیشرفت کند.
وی با تأکید بر اهمیت بخش خصوصی افزود: وزیری که به بخش خصوصی اعتقاد داشته باشد می تواند سبب رشد تولید و تجارت شود.اکنون که بخش خصوصی به جایگاهی رسیده است می تواند در کنار دولت قرار گیرد و اهداف سند چشم انداز 20 ساله را محقق کند.
بهادرانی در ادامه عنوان کرد: فضای کسب و کار مانند سال های گذشته نیست که واحد های صنعتی در شرایط خاص باشند لذا با حضور یک وزیر با تفکر آقای شریعتمداری می توان به سمت ارتقا شاخص های اقتصادی به خصوص در افزایش نرخ اشتغال رفت.
رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت باید برای جذب سرمایه گذاری خارجی تلاش کند، اظهار کرد:ایران به سرمایه گذاری جدید نیاز دارد و این امر زمانی محقق می شود که وزیر صنعت بتواند قوانین زائد را حذف کند و در راستای سیاست های اقتصادی کشور حرکت کند.
بهادرانی با اشاره به این موضوع که سیستم بانکی باید اصلاح شود، افزود: با نرخ سود بانکی که برای سرمایه‌گذاران حدود 20 تا 27 درصد تمام می‌شود چطور می‌توان انتظار داشت که سرمایه‌گذاران به طرح‌ها تمایلی نشان دهند لذا همین امر باعث می‌شود حجم سرمایه‌گذاری آهنگ کندی داشته باشد. لذا از وزیر صنعت، معدن و تجارت می خواهیم در شورای پول و اعتبار تمام سعی خود را بکند تا نرخ سود تسهیلات بانکی برای تولید‌کنندگان منطقی شود.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان