آمازون رقیب تازه تیکت مستر در زمینه فروش بلیط های اینترنتی
وب سایت تیکت مستر یکی از برترین پلتفرم ها برای خرید بلیط رویدادهای مختلف در سراسر جهان به شمار می رود که روزانه به تعداد زیادی از کاربران خدمات ارائه می کند. این وب سایت از مدت ها پیش در این زمینه فعالیت داشته و امروزه به اولین انتخاب بسیاری از کاربران برای خرید بلیط رویدادهای مختلف به شمار می رود.
وب سایت تیکت مستر یکی از برترین پلتفرم ها برای خرید بلیط رویدادهای مختلف در سراسر جهان به شمار می رود که روزانه به تعداد زیادی از کاربران خدمات ارائه می کند. این وب سایت از مدت ها پیش در این زمینه فعالیت داشته و امروزه به اولین انتخاب بسیاری از کاربران برای خرید بلیط رویدادهای مختلف به شمار می رود. با تک شات همراه باشید.
با این حال، به نظر می رسد که آمازون تمایلی ندارد از این بازار پرسود غافل بماند. در گزارشی که به تازگی از سوی خبرگزاری رویترز انتشار یافته، منابع آگاه در آمازون اعلام کرده اند که این شرکت قصد دارد با چند شرکت در آمریکا وارد همکاری شده و از سوی آنها، بلیط های ورودی رویدادهای مختلف را به فروش برساند. این اقدام رقابت مستقیم آمازون با تیکت مستر به شمار می رود.
آنطور که در گزارش رویترز آمده، تصمیم آمازون برای ورود به این حوزه امر تازه ای نیست و این شرکت از سال 2015 نسبت به فروش بلیط رویدادهای West End Shows اقدام می کرده و حتی در برخی موارد موفق شده بلیط های بیشتری از تیکت مستر بفروشد. با این حال، به نظر می رسد که بازار خرید و فروش بلیط در بریتانیا مانند آمریکا به طور انحصاری در اختیار تیکت مستر نیست و به این ترتیب، رقابت برای آمازون در بازار انحصاری آمریکا سخت تر خواهد بود.
در این میان، آنچه باعث برتری آمازون خواهد بود، تعداد قابل توجه کاربرانش در آمریکا است. آمازون می تواند فروش بلیط را به عنوان بخش تازه ای از خدمات خود به مشتریانش ارائه کند و به سرعت، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.