نقوی حسینی: برنامه های وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد


نقوی حسینی: برنامه های وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور و دفاع در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های وزرای پیشنهادی اطلاعات، کشور، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه 22 مردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز، کمیسیون اقدام وحشیانه و جنایتکارانه گروه تروریستی تکفیری داعش در به شهادت رساندن شهید حججی را بررسی و یاد و خاطره این شهید دفاع از حریم اهل بیت (ع) را گرامی داشت.
نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: همچنین علاء الددین بروجردی از زحمات و تلاش های اعضای کمیسیون که در ایام تعطیل مجلس با تشکیل جلسات فوق العاده طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را اصلاح، تقویت و تکمیل کردند قدرددانی کرد.
وی با بیان این که نمایندگان کمیسیون امنیت ملی برنامه های وزرای پیشنهادی را بررسی کردند، گفت: محمود علوی وزیر فعلی و پیشنهادی وزارت اطلاعات با استماع نظرات اعضای کمیسیون، برنامه خود در وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را تشریح کرد.
نقوی حسینی افزود: امیر حاتمی وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز پس از طرح مسائل از سوی اعضا، برنامه ها و دیدگاه های خود را برای وزارت مذکور توضیح داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که وزیر پیشنهادی و فعلی وزارت کشور آخرین میهمان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود، اظهار داشت: وی نیز پس از شنیدن سوالات و نقطه نظرات اعضا، ضمن توضیح پیرامون موضوعات مطرح شده، برنامه های خود برای وزارت کشور در دولت دوازدهم را تشریح کرد.
سیام**1751
تنظیم: خسرو محمدی*انتشار:امیرکاردان راد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !