دادگاه حکمیت ورزش CAS /روابط عمومی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص حکم دادگاهCAS صادر کرد


به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به بررسی پرونده ایران و عربستان در دادگاه CAS و بر اساس مصوبه مذکور، هرگونه اظهار نظر در فضای مجازی و غیره را در حد گمانه...

دادگاه حکمیت ورزش CAS /روابط عمومی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص حکم دادگاهCAS صادر کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به بررسی پرونده ایران و عربستان در دادگاه CAS و بر اساس مصوبه مذکور، هرگونه اظهار نظر در فضای مجازی و غیره را در حد گمانه زنی دانسته است و فدراسیون فوتبال خود را پایبند به اصول دادگاه CAS دانسته و از هرگونه اظهار نظر در خصوص رای دادگاه CAS معذور است.

لازم به ذکراست به گزارش سایت باشگاه ذوب آهن اصفهان ؛ با پیشنهاد و پیگیری باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و تلاش فدراسیون فوتبال ایران وهمچنین با استخدام وکلای بین المللی، هزینه کلان تیم های ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا برگشت خواهد شد.
این گزارش حاکی است؛ در آخرین جلسه دادگاه CAS، در پی شکایت فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر ممانعت از سفرنماینده های این کشور به خاک ایران بعد از کشمکش های سیاسی میان دو کشور، محکوم شناخته شد تا بر اساس حکم این دادگاه، این فدراسیون محکوم به پرداخت غرامت و تمام هزینه های این تصمیم اشتباه شده وهزینه هایی که سفرهای بی مورد نماینده های ایران به کشور ثالث را به آنها تحمیل کرد، همراه با جرایمی که برای این هزینه ها در نظر گرفته شده است، توسط آنها پرداخت گردد.
شایان ذکر است؛ با این حکم و چنانچه واکنش منفی ازطرف کنفدراسیون فوتبال آسیا حادث نشود، تمام نماینده های ایران که درسالیان اخیر در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حضور داشته اند، می توانند تمامی مبلغ هزینه ها و غرامت های خود را که برای سفر به کشور ثالث و رویارویی با سعودی ها پرداخت کرده اند، بازپس گیرند.
گفتنی است، پیشنهاد و پیگیری این مساله و مطرح کردن این دادخواست در دادگاه مربوطه، توسط باشگاه ذوب آهن به جریان افتاده است.

دادگاه حکمیت ورزش در کشور سوییس با نام اختصاری : Court of Arbitration for Sport (CAS)

دادگاه حکمیت ورزش CAS /روابط عمومی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص حکم دادگاهCAS صادر کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام