پسر شیطان‌صفت در ملأ عام اعدام می‌شود


پسر شیطان‌صفت که متهم است پس از تعرض به دختری نوجوان در یکی از روستاهای اصفهان او را به قتل رسانده، در محل حادثه اعدام می‌شود. به گزارش جوان، صبح روز سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال قبل بود که اعضای خانواده‌ای در روستای نصرآباد جرقویه اصفهان گم‌شدن...

پسر شیطان‌صفت که متهم است پس از تعرض به دختری نوجوان در یکی از روستاهای اصفهان او را به قتل رسانده، در محل حادثه اعدام می‌شود.
به گزارش جوان، صبح روز سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال قبل بود که اعضای خانواده‌ای در روستای نصرآباد جرقویه اصفهان گم‌شدن دختر 15ساله شان را خبر دادند. پدر او گفت دخترم فاطمه مثل همیشه راهی مدرسه شد، اما ساعتی بعد از مدرسه تماس گرفتند و گفتند که او امتحان داشته و سر کلاس حاضر نشده است. نگران شدیم و به دنبالش گشتیم، اما نشانی از او پیدا نکردیم و درخواست کمک داریم. بعد از مطرح شدن شکایت، مأموران پلیس دست به تحقیق زدند تا اینکه به مأموران پلیس خبر رسید خانواده‌اش جسد او را در خرابه‌ای نزدیکی خانه‌شان کشف کرده‌اند.
بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل حکایت از این داشت که دختر نوجوان بعد از اینکه مورد آزار قرار گرفته به قتل رسیده است. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان شش ساعت بعد مردی را که در حال فرار از خانه‌اش بود، به عنوان مظنون بازداشت کردند.
متهم که از مجرمان سابقه‌دار بود و از قبل به اتهام تعرض به کودکان بازداشت شده بود، در اولین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت هنگام عبور از کوچه متوجه فاطمه شدم که داشت به مدرسه می‌رفت. از آنجا که کوچه خلوت بود به او نزدیک شدم و به زور او را به خرابه‌ها کشاندم و. . . .

بعد از کامل شدن تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان اصفهان فرستاده شد و متهم مقابل هیئت قضایی به اعدام و قصاص محکوم شد. احمد خسروی وفا، رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: حکم اعدام قاتل در دیوان عالی کشور تأیید ‌ و به زودی در محل اجرای حکم اجرا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها