دانلود برنامه همراه بانک سپه


دانلود برنامه همراه بانک سپه خدمات بانکداری الکترونیک دارای سه سطح اطلاع رسانی،تعاملی،تراکنشی می باشد؛در سطح تعاملی خدمات الکترونیک امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری را فراهم می‌آورد.نرم افزارهای همراه بانک که در این سطح قرار دارد می تواند از طریق تلفن های همراه به مشتریان بانک خدمت رسانی کنند.هدف بانک سپه از این نرم...

دانلود برنامه همراه بانک سپه

خدمات بانکداری الکترونیک دارای سه سطح اطلاع رسانی،تعاملی،تراکنشی می باشد؛در سطح تعاملی خدمات الکترونیک امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی و مشتری را فراهم می‌آورد.نرم افزارهای همراه بانک که در این سطح قرار دارد می تواند از طریق تلفن های همراه به مشتریان بانک خدمت رسانی کنند.هدف بانک سپه از این نرم افزار افزایش خدمات بانکداری الکترونیکی و صرفه‌جوئی در زمان و هزینه مشتری می باشد.از جمله خدماتی که نرم افزار همراه بانک سپه برای مشتریان فراهم می آورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-قابلیت اطلاع یافتن مشتری از مانده حساب خود.

۲-قابلیت پرداخت قبض خدمات شهری مانند آب,برق,گاز و…

۳-قابلیت خرید شارژ تلفن همراه .

۴-قابلیت انتقال وجه به کارت دیگر مشتریان بانک.

۵-قابلیت مشاهده سه گردش آخر کارت خود.

۶-دریافت خدمات مربوط به کارت، سپرده و چک.

۷-قابلیت تغییر رمز دوم (خرید های اینترنتی نیاز به رمز دوم دارند)

۸-قابلیت مشاهده وضعیت تسهیلات و همچنین پرداخت اقساط.

۹-گزارش شارژهای خریداری شده توسط کارت انتخابی

۱۰-دریافت صورتحساب کارتی (بر اساس تعداد گردش، از تاریخ تا تاریخ، بر اساس گردش خاص با شناسه پرداخت)

۱۱- مسدود سازی کارت

و….

نحوه فعال سازی

۱-با توجه به اینکه برنامه جدید همراه بانک سپه بر اساس شماره مشتری ساخته شده است، از این رو پیش‌نیاز استفاده از نرم‌افزار ، دریافت شماره مشتری از شعبه می‌باشد. نحوه اخذ شماره مشتری برای مشتریان جدید (افتتاحی) و مشتریان قدیمی یکسان است.
۲- تکمیل فرم «درخواست خدمات سامانه‌های غیرحضوری» موجود در شعبه برای کلیه مشتریان اعم از مشترکین قبلی همراه ‌بانک و متقاضیان جدید، به ازای هر حساب که مایل به فعال‌سازی سامانه همراه بانک برای آن می‌باشند، ضروری است.
۳- در حال حاضر صرفاً رمز تائید ثابت برای همراه بانک کاربرد دارد و سایر رمزها در این نسخه از نرم‌افزار کارکرد ندارد.
۴- به ازای کلیه حساب‌های مورد تقاضای مشتری، یک رمز تائید برای مشتری جهت انجام تراکنش‌های مالی به شماره همراه معرفی شده وی پیامک می‌شود. رمز تائید مورد استفاده برای انجام تراکنش‌های مالی اعم از انتقال وجه، پرداخت قبض و… در درگاه همراه بانک نسخه مشتری محور به مشتری تعلق می‌گیرد و لذا برای کلیه حساب‌های وی در این درگاه یکسان است. بدیهی است این رمز با رمز تائید قبلی (رمز دوم ثابت مرتبط با حساب و کارت ) در سایر درگاه‌ها (اینترنت بانک و تلفن‌بانک) متفاوت است.
۵- مشتریانی که شماره مشتری بانک سپه را دریافت و از درگاه شعبه نسبت به فعال‌سازی همراه ‌بانک خود اقدام و رمز اول (رمز ورود به درگاه) را دریافت کرده اند، می‌توانند از طریق شعبه یا مراجعه به سایت ، برنامه همراه بانک سپه را بارگذاری (دانلود) نموده و آن را بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب نمایند.

با توجه به تنوع زیاد سرویس های ارائه شده در برنامه همراه بانک سپه، اکیداً توصیه می گردد جهت استفاده بهینه از تمامی قابلیت های طراحی شده در این نرم افزار و کاهش هزینه های مخابراتی خود، سرویس GPRS را بر روی گوشی خود فعال نموده و نوع درگاه ارتباطی برنامه را بر روی GPRS تنظیم نمایید.
به عنوان مثال اگر هزینه ارسال ۱کیلوبایت داده ۵ ریال باشد، شما قادر خواهید بود حداقل ۳ عملیات بانکی را با این هزینه از طریق درگاه اینترنت انجام دهید.

جهت ورود به صفحه دانلود برنامه همراه بانک سپه (+اینجا+) کلیک کنید

دانلود موبایل بانک - دانلود موبایل بانک سپه - دانلود نرم افزار بانک سپه - دانلود همراه بانک - دانلود همراه بانک سپه - نرم افزار اندروید همراه بانک - همراه بانک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمله نماینده جدید مجلس به دولت