مدال برنز تکواندکار وزن منهای74گیلوگرم ایران درمسابقات دانشجویان جهان قطعی شد


مدال برنز تکواندکار وزن منهای74گیلوگرم ایران درمسابقات دانشجویان جهان قطعی شد

تایپه -ایرنا- تکواندو کار وزن منهای 74 کیلوگرم روز -پنجشنبه-در ادامه بازی های دانشجویان جهان -یونیورسیاد- به میزبانی تاپیه با صعود به مرحله نیمه نهایی ، مدال برنز خود را مسجل کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، نمایندگان ایران امروز و در پنجمین روز این بازی ها در سه رشته والیبال، وزنه برداری و تکواندو دیدارهای خود را آغاز کردند که در تکواندو، دونماینده در وزن های منهای 74 و به اضافه 87 کیلوگرم مردان برابر حریفان خود به روی شیاپچانگ رفتند.
رامین حسینقلی زاده در وزن منهای 74کیلوگرم ابتدا آلوارز از آرژانتین را 11 بر 3 شکست داد و در مرحله یک هشتم پارادیس از کانادا را با نتیجه 31 بر 10 از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی رسید.
وی در این مرحله دامیر فژیچ از صربستان را با نتیجه 14 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
فرشاد قیاس شندی دیگر نماینده ایران هم در وزن 87کیلوگرم ابتدا ساگادو از شیلی را با نتیجه 24 بر صفر از پیش رو برداشت ولی در مرحله یک هشتم برابر رادیک عیسایف از آذربایجان با نتیجه 11 به 12 شکست خورد و از ادامه رقابت ها حذف شد.
تکواندوکاران تاکنون پنج برنز و 2نشان طلا کسب کردند.
کاروان ورزشی ایران نیز با 18 دختر و 44 پسر دانشجو در هشت رشته ورزشی جودو، تیراندازی باکمان، شمشیربازی، تکواندو، والیبال، وزنه برداری، ووشو و بدمینتون مسابقه می دهد.
نمایندگان ایران در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویی جهان با 84 ورزشکار و کسب هفت طلا ، 2 نقره و 6 برنز در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفته بودند.
این رقابت ها هشتم شهریور ماه امسال پایان می یابد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1828
خبرنگار:خدیجه روزبهانی*انتشار:مرضیه فاتحی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن