با اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo به تماشای فیلم بنشینید


اگر به دنبال یک برنامه مناسب برای دسترسی به آرشیو فیلم و سریال های ایرانی و خارجی هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشد. اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo شامل آرشیو کاملی از...

اگر به دنبال یک برنامه مناسب برای دسترسی به آرشیو فیلم و سریال های ایرانی و خارجی هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشد.

اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo شامل آرشیو کاملی از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به تماشای آنلاین فیلم و سریال دلخواه خود بپردازند و یا نسبت به دانلود آن اقدام نمایند. از امکانات اپلیکیشن Aparat Filimo آپارات فیلیمو می‌توان به تنظیم کیفیت پخش فیلم با سرعت اینترنت اشاره کرد. از سوی دیگر مشترکین ایرانسل، همراه اول، آسیا تک و های وب با تهیه اشتراک در این اپلیکیشن، قادر به تماشا و دانلود فیلم و سریال با ترافیک رایگان خواهند بود.

اپلیکیشن آپارات فیلیمو توسط شرکت صبا ایده ارائه شده است. این شرکت سرویس های پرطرفداری نظیر آپارات را هم در کارنامه خود دارد.

معرفی برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo

برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و امکان دسترسی به آرشیو بهترین و جدیدترین فیلم و سریال ها را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. به منظور دسترسی به قابلیت های برنامه Aparat Filimo آپارات فیلیمو نیازمند عضویت و ایجاد حساب کاربری خواهید بود. کاربران می‌توانند با مراجعه به منوی برنامه نسبت به عضویت اقدام نمایند.

با اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo به تماشای فیلم بنشینید

فیلم های موجود در برنامه آپارات فیلیمو بر اساس ژانرهای مختلفی از جمله کمدی، اکشن، مستند و غیره دسته بندی شده‌اند. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی به لیستی از فیلم های ژانر مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل ذره بین به جستجو فیلم و سریال دلخواه خود بپردازند.

با اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo به تماشای فیلم بنشینید

به منظور تماشا و یا دانلود فیلم و سریال در برنامه آپارات فیلیمو نیاز به تهیه اشتراک خواهید داشت. کاربران می‌توانند با مراجعه به منوی برنامه و لمس گزینه اشتراک/کیف پول نسبت به انتخاب و خرید اشتراک اقدام نمایند. مشترکین همراه اول، ایرانسل، های وب و آسیا تک با تهیه اشتراک از فیلیمو می‌توانند از خدمات ویژه دانلود رایگان فیلم و سریال‌ آن بهره‌مند شوند. این موضوع بدان معناست که شما بدون مصرف شدن حجم بسته اینترنتی خود قادر به دانلود فیلم و سریال‌های مذکور خواهید بود.

با اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo به تماشای فیلم بنشینید

اکثر فیلم ها و سریال های ارائه شده توسط برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo با کیفیت HD قابل دانلود و پخش هستند. با انتخاب هر کدام از فیلم و سریال ها اطلاعاتی نظیر خلاصه آن قابل مشاهده خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون های موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نسبت به افزودن فیلم و یا سریال به لیست علاقه‌مندی‌ها، دانلود و اشتراک گذاری آن اقدام نمایند.

با اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo به تماشای فیلم بنشینید

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه آپارات فیلیمو مربوط به تنظیم کیفیت پخش فیلم با سرعت اینترنت کاربر می‌شود. بنابراین در هنگام پخش فیلم و سریال هیچ گونه وقفه‌ای ایجاد نخواهد شد.

از دیگر قابلیت های برنامه آپارات فیلیمو Aparat Filimo می‌توان به امکان تماشای آفلاین فیلم و سریال اشاره کرد. بدین منظور نیاز است تا در ابتدا فیلم و یا سریال مورد نظر خود را دانلود کنید. سپس با مراجعه به بخش گالری آفلاین قادر به تماشای آفلاین فیلم و سریال ها خواهید بود.

با اپلیکیشن آپارات فیلیمو Aparat Filimo به تماشای فیلم بنشینید

نقاط قوت:

ارائه آرشیو کاملی از فیلم و سریال های خارجی

دریافت ترافیک رایگان با خرید اشتراک

دسته بندی فیلم ها بر اساس ژانرهای مختلف

تنظیم کیفیت پخش بر اساس سرعت اینترنت

امکان دانلود فیلم و سریال ها

نقاط ضعف:

این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

دانلود فیلمیو از کافه بازار دانلود فیلمیو از اپ استور

همچنین بخوانید:

با ۷ اپلیکیشن برتر فیلمبرداری اسلوموشن یا صحنه آهسته برای اندروید آشنا شوید

منبع

برای اطلاع از جدیدترنی مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی