ووشو یونیورسیاد دانشجویان جهان؛ نارضایتی هانیه رجبی از تصمیم داوران


ووشو یونیورسیاد دانشجویان جهان؛ نارضایتی هانیه رجبی از تصمیم داوران

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ امروز (یکشنبه) در ادامه رقابت‌های ووشو یونیورسیاد 2017 چین تایپه «هانیه رجبی» و «فاطمه حیدری» در بخش تالو بانوان به مصاف رقبای خود رفتند. هانیه رجبی در فرم چانگ چوان به اجرای نمایش پرداخت و هفتم شد. وی در خصوص قضاوت ناعادلانه داوران اعلام کرد: انتظار داشتم بین نفرات اول تا سوم باشم، اما کدهای خطایی داوران برای...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ امروز (یکشنبه) در ادامه رقابت‌های ووشو یونیورسیاد ۲۰۱۷ چین تایپه «هانیه رجبی» و «فاطمه حیدری» در بخش تالو بانوان به مصاف رقبای خود رفتند.

هانیه رجبی در فرم چانگ چوان به اجرای نمایش پرداخت و هفتم شد. وی در خصوص قضاوت ناعادلانه داوران اعلام کرد: انتظار داشتم بین نفرات اول تا سوم باشم، اما کدهای خطایی داوران برای من باورنکردنی نیست. اصلا لق نخوردم و حتی مربی هنگ کنگ نیز از خطاهایی که داوران اعلام کرده بودند، ابراز تعجب کرد.

او ادامه داد: سطح رقابت‌ها بسیار بالا است، اما داوری آن تا اینجا منصفانه نبود و متاسفانه به نمایندگان روسیه در دو فرم به راحتی مدال تقدیم کردند.

دختر تالوکار ایران افزود: از لحاظ سرعت و قدرت خیلی بهتر از حریفان بودم و متاسفانه حقم را از بین بردند. ماه آینده مسابقات قهرمانی جهان در روسیه برگزار می‌شود و در آن رقابت‌ها از جایگاه خودم دفاع می‌کنم.

رجبی در پایان گفت: دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران در یونیورسیاد حضور ندارد تا از حق ما دفاع کند و داوران هر کاری خواستند، انجام دادند.

بیشتر بدانید:

ووشو یونیورسیاد دانشجویان جهان؛ هانیه رجبی هفتم شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند