آغاز اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا در مراغه برای حضور در مسابقات جهانی


آغاز اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا در مراغه برای  حضور در مسابقات جهانی

مراغه - ایرنا - رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی از آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در مراغه برای کسب آمادگی حضور در مسابقات جهانی خبرداد.

غلامرضا عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی از امروز به مدت یک هفته تا 15 شهریورماه به میزبانی مراغه برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این اردوی آمادگی، 32 بازیکن و مربی، به مدت یک هفته تمرینات آماده سازی را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های جهانی سپک تاکرا انجام می دهند.
وی اضافه کرد: این تمرینات آماده سازی در سالن شهدای دانش آموز و ولیعصر (عج) مراغه در 2 نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
عبدی گفت: علی عزیزآبادی، مهران خداداده، مهدی نوبری، محمدصفایی مجد، وحیدملکی، میلاد جلایری، حسین مشکبار، امید حسینی، پدرام خداداده، رضا موسوی، حمیدرضا گروه ای، فرشادکایکانی، احسان امان بای، ناصر پنق، امیر حبیبی، سینا رضایی، علیرضا احمدی، علی شاملو، مهدی قبادی، ناصر میر، علی سرابندی، امیر خانی، مرتضی مقدم، وحید ابراهیمی، علی نظری، مهردادجعفری، رضا اکبری و رامین رامندی به عنوان بازیکن و پیام شیر علی، محمد حدادی و رضا رستمی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.
به گزارش ایرنا، اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات جهانی 2017 تایلند و 2018 اندونزی در مراغه برپا شده است.
مسابقات جهانی 2017 تایلند 20 تا 26 آذرماه سالجاری به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**تنظیم:عیسی عطاپور** انتشار: رستگار
3077/7487/6183

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی