بهره برداری از شرکت کیسه الوان فجر در گرمسار


به گزارش شاتا ، بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان و مسئولین استانی و شهرستان ، واحد تولیدی کیسه الوان فجر در شهرستان گرمسار افتتاح شد. وی افزود: شرکت کیسه الوان فجر با...

بهره برداری از شرکت کیسه الوان فجر در گرمسار



به گزارش شاتا ، بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت: در ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان و مسئولین استانی و شهرستان ، واحد تولیدی کیسه الوان فجر در شهرستان گرمسار افتتاح شد.
وی افزود: شرکت کیسه الوان فجر با سرمایه گذاری ثابت بیش از 60 میلیارد ریال و سرمایه در گردش حدود 36 میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت بیش از 3 هزار و 800 متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار واقع شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به تولیدات این واحد تولیدی تصریح کرد: شرکت کیسه الوان فجر ظرفیت تولید سالانه 4هزارو 500 تن کیسه پلی پروپیلن بافته شده و 3 هزار و 900 تن تک رشته ها از پروپیلن را دارد.
اسودی گفت: با راه اندازی و افتتاح این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود 50 نفر در شهرستان گرمسار فراهم می شود.
استاندار و مسئولین شهرستان گرمسار پس از افتتاح این واحد تولیدی از خطوط تولید این مجموعه نیز بازدید کردند.
جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی مهدیشهر
جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی شهرستان مهدیشهر با حضور اعضاء در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزارگردید
در این جلسه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیسیون نظارت برسازمانهای صنفی شهرستان مهدیشهر پیرامون ساماندهی اصناف شهمیرزاد و ایجاد اتحادیه جدید در این شهر مطالبی بیان نمود و در خصوص ایجاد دو اتحادیه جدید بمنظور ساماندهی اصناف شهمیرزاد ، تصویب کد رسته های جدید و پایش واحدهای صنفی غیر فعال در سطح شهرستان توسط اتاق اصناف ظرف مدت سه ماه آینده تصمیماتی اتخاذ گردید.
هم اندیشی مشاوران جوان سازمان صنعت سمنان با حوزه های علمی و دانشگاهی استان
سومین نشست اعضاء کمیته امور جوانان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با حضور نمایندگان حوزه های علمی و دانشگاهی استان تشکیل شد.
این نشست به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و با هدف همفکری مجموعه اجرایی حوزه صنعت، معدن و تجارت استان با پارکهای علم و فناوری و بنیاد نخبگان انجام شد.
در این نشست پیرامون ترسیم مدل عملیاتی ایجاد رابطه ای معنادار فی مابین صنعت و دانشگاه در مقیاسی مقدماتی و قابل اجرا بحث و تبادل نظر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه صنعت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی