برای هر رخدادی آماده باش….!


برای هر رخدادی آماده باش….! توجه به سلامت و بهداشت فردی که روزی تنها در بین طبقه محدودی از جامعه مد نظر قرار داشت، در دنیای امروز و به لطف پیشرفت روز افزون علوم پزشکی و فن آوری های جدیدی که در خدمت بهداشت و زیبایی هستند تبدیل به یکی از عادی ترین و روزمره... نوشته برای هر رخدادی آماده باش….! اولین بار در خاتون آنلاین پدیدار شد.

برای هر رخدادی آماده باش….! برای هر رخدادی آماده باش….!

توجه به سلامت و بهداشت فردی که روزی تنها در بین طبقه محدودی از جامعه مد نظر قرار داشت، در دنیای امروز و به لطف پیشرفت روز افزون علوم پزشکی و فن آوری های جدیدی که در خدمت بهداشت و زیبایی هستند تبدیل به یکی از عادی ترین و روزمره ترین عادات بشر شده است به ویژه برای آقایان که تا همین ۱۰۰ سال پیش اصلاح ریش و سبیل را دور از شان خویش می دانستند چه برسد به اصلاح بدن !
اما امروزه اصلاح بدن یکی از فاکتورهای نظافت فردی است و در کنار ورزش و تغذیه مناسب که مهمترین عوامل سلامت جسم هستند قرار می گیرد، هر چند با توجه به راهکار هایی که برای اصلاح بدن وجود دارند این امر چندان آسان به نظر نمی رسد؛ استفاده از تیغ های صورت یا ماشین های معمولی اصلاح ریش و مو برای بدن غالبا با خراش و برش و زخم های سطحی همراه است و چنانچه بر روی پوستهای حساس استفاده شوند می توانند مشکلات پوستی و جوش های چرکی ایجاد نمایند.
و اما راه حل پیشنهادی ما در فیلیپس برای دوری از دشواری های اصلاح آقایان، سَری ماشین های بادی گروم (body groom ) است که در کنار اصلاح موهای بدن به صورت بسیار نزدیک به پوست، هیچگونه آسیبی به آن نمی رساند و به سادگی تمام برجستگی ها و فرو رفتگی های عضلانی بدن را اصلاح می کند.
کارشناسان خبره فیلیپس با بهره گیری از تجربیات متخصصان پوست و مو موفق به تولید دستگاه هایی شده اند که کاملا با هر نوع پوستی سازگار است و حتی روی پوست های حساس کوچکترین التهابی ایجاد نمی کند و در عین حال استفاده از آنها بسیار ساده است و مجهز به فن آوری ضد آب نیز می باشند که به شما اجازه می دهد بر روی بدن مرطوب و حتی در زیر دوش حمام نیز از آنها استفده نمایید و به راحتی پس از هر اصلاح آن را در زیر آب بشویید.
در زیر توضیحات مختصری در مورد دو مدل از این ماشین های اصلاح بدن مردانه خواهیم آورد:

ماشین اصلاح برقی آقایان مدل BG2024 فیلیپس

یکی از دستگاه های برجسته اصلاح بدن فیلیپس، BG2024 می باشد که برای اصلاح قسمتهای مختلف بدن از جمله زیر بغل، سینه، شکم، کمر و شانه ها و البته پاها و مناطق حساس طراحی شده است. سیستم آرامش پوست (SkinComfort) بکار گرفته شده در این دستگاه، تمام موها در هر جهتی که روییده باشند را کوتاه میکند؛ تریمر دو سویه، موهای بلندتر را کوتاه کرده و شِیور فویلی، اصلاح کامل و نزدیک به پوست را ارائه میکند. همچنین لبه گرد شده تیغه از هر گونه آسیب احتمالی به پوست جلوگیری می نماید.

ماشین اصلاح بدن آقایان مدل TT2040 فیلیپس

یکی دیگر از دستگاه های اصلاح بدن فیلیپس است که طراحی زیبای دو طرفه آن به همراه شانه اصلاح ۳ تا ۱۱ میلیمتری به شما اجازه می دهد در کنار اصلاح بدن برای مرتب کردن و فرم دادن موهای سر و صورت نیز از آن استفاده نمایید، این دستگاه به سیستم Skin contour مجهز شده است که امکان اصلاح همزمان موهایی با اندازه های متفاوت را بدون استفاده از سری های اضافه فراهم می نماید و متناسب با فرم بدن شما بر روی پوستتان می لغزد تا تمام موهای آن ناحیه را اصلاح نماید.
هر دو این دستگاه ها دارای ۲ سال ضمانت جهانی پس از فروش هستند و با تمام ولتاژ های جهانی (از ۱۱۰ ولت تا ۲۴۰ ولت) کار می کنند و نیازی به روغن کاری ندارند.

یک مژده به علاقه مندان مسابقه و جایزه !
مسابقه اینستاگرامی فیلیپس مربوط به کمپین BodyGroom از شنبه ۴ شهریور در صفحه اینستاگرام فیلیپس به آدرس philimen.ir آغاز خواهد شد و به مدت ۳ هفته ادامه می یابد
برای شرکت در این مسابقه باید مراحل زیر را انجام دهید تا در پایان جزء یکی از ۳ برنده خوش شانس ۱ میلیون تومانی فیلیپس باشید:
به آدرس اینستاگرام philimen.ir مراجعه نموده و صفحه را فالو کنید.
منتظر سوالات هفتگی ارسال شده در این صفحه باشید و پاسخ آنرا به همراه تگ کردن دوستانتان در پیج شخصی تان منتشر کنید و بابت هر نفر یک امتیاز بگیر و شانست رو در قرعه کشی اضافه کن.
در پایان هفته سوم برندگان خوش شانس یک میلیون تومانی مسابقه از طریق اینستاگرام و همین وبسایت اعلام خواهند شد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟