تخفیف‌های این هفته مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو مشخص شد


تخفیف‌های این هفته مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو مشخص شد

مایکروسافت تخفیف‌های این هفته مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 اعلام کرد. نخفیفات مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو این هفته مانند هفته‌های دیگر ابتدا در وبلاگ Major Nelson اعلام شد. این تخفیف‌ها برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 هستند...

مایکروسافت تخفیف‌های این هفته مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 اعلام کرد.

نخفیفات مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو این هفته مانند هفته‌های دیگر ابتدا در وبلاگ Major Nelson اعلام شد. این تخفیف‌ها برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 هستند و تا 12 سپتامبر (21 شهریور) اعتبار دارند.

این هفته در کنسول ایکس‌باکس وان، بازی Alien: Isolation با قیمت 7.50 دلار، بازی Mega Man Legacy Collection با قیمت 6 دلار و بازی Mirror’s Edge Catalyst با قیمت 5 دلار به فروش می‌رسند. همچنین بازی‌های Resident Evil 7 و DmC: Devil May Cry Definitive Edition نیز تخفیف خورده‌اند و به ترتیب با قیمت‌های 36 دلار و 10 دلار به فروش می‌رسند.

تخفیف‌های این هفته مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو مشخص شد

در میان تخفیفات این هفته کنسول ایکس‌باکس 360، می‌توان به بازی Bayonetta (با قیمت 5 دلار)، بازی Spec Ops: The Line (با قیمت 6 دلار)، بازی The Darkness II (با قیمت 6 دلار)، بازی Sniper: Ghost Warrior 2 (با قیمت 7 دلار) و بازی Crazy Taxi (با قیمت 2.50 دلار) اشاره نمود.

نخفیف‌هایی که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم فقط قسمت کوچکی از تخفیف‌های این هفته را تشکیل می‌دهند. برای مشاهده لیست کامل تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو می‌توانید به وبلاگ Major Nelson مراجعه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو هم‌اکنون می‌توانند بازی‌های Forza Motorsport 5: Game of the Year Edition و Hydro Thunder Hurricane را رایگان دریافت کنند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تخفیف‌های این هفته مشترکین طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو مشخص شد



میشل فایفر به فیلم Maleficent 2 می‌پیوندد