کتاب کرامات حضرت شیخ شوشتری منتشر شد


کتاب کرامات حضرت شیخ شوشتری به همت مصطفی سرمدیان منتشر شد. ]]>

کتاب کرامات حضرت شیخ شوشتری منتشر شد

کتاب کرامات حضرت شیخ شوشتری به همت مصطفی سرمدیان منتشر شد.


کتاب کرامات حضرت شیخ شوشتری منتشر شد

کتاب کرامات حضرت شیخ شوشتری با هدف معرفی بیشتر شیخ شوشتری و آشنایی هم وطنان با این عالم بزرگوار به قلم مصطفی سرمدیان منتشر شد.
این کتاب چهار فصلی با هزینه شخصی نویسنده و در ۱۴۰ صفحه چاپ شده است و فصول آن به ترتیب عبارت اند از: فصل اول: زندگی نامه و معرفی نامه شیخ شوشتری، فصل دوم: نظرات بزرگان علمی و دینی درباره شیخ شوشتری، فصل سوم: کرامات زمان زندگانی شیخ شوشتری و فصل چهارم: کرامات پس از وفات شیخ شوشتری.
این کتاب هزار نسخه ای را انتشارات فراوای اهواز به قیمت ده هزار تومان منتشر کرده که با وجود معرفی به چندین نهاد و ارگان به آن توجهی نشده که آزردگی خاطر نویسنده را به همراه داشته است.
نویسنده کتاب در مقدمه گفته است که ایده تألیف کتاب را از زمان وفات شیخ شوشتری درنظر داشته است اما مشکلات بی شمار تحقق چنین ایده ای را به تأخیر انداخت و در این مدت کتاب خاندان شیخ شوشتری چاپ شد اما در این کتاب تلاش شد تا از تکرار مطالب مرتبط با زندگی شیخ بزرگوار که در کتب دیگری امده است اجتناب شود.
مصطفی سرمدیان پیش از این کتاب «آنچه مربیان برتر می خواهند شما بدانید» را در حوزه ورزش بسکتبال منتشر کرده بود که آن هم با بی مهری مسؤولان ورزشی استان و کشور رو به رو شده بود
منبع: خبرگزاری رسا

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...