چرا رومن گروژان از طرفداران سنگاپور است؟


فرمول یک ایران – رومن گروژان هم مثل اغلب رانندگان، طرفدار سرسخت گرندپری سنگاپور است اما او هم میداند که این شور و اشتیاق، دشواری‌های این پیست را کم نمیکند. هاس در دو مسابقه‌ی گذشته –که خودروها نیازمند حداقل داون فورس و حداکثر سرعت بودند- نتایج متفاوتی گرفت. فرانسوی، مسابقه‌‌ی بلژیک را در رده‌ی هفتم به پایان رساند اما در ایتالیا از رقبا...

فرمول یک ایران – رومن گروژان هم مثل اغلب رانندگان، طرفدار سرسخت گرندپری سنگاپور است اما او هم میداند که این شور و اشتیاق، دشواری‌های این پیست را کم نمیکند.

هاس در دو مسابقه‌ی گذشته –که خودروها نیازمند حداقل داون فورس و حداکثر سرعت بودند- نتایج متفاوتی گرفت. فرانسوی، مسابقه‌‌ی بلژیک را در رده‌ی هفتم به پایان رساند اما در ایتالیا از رقبا عقب ماند و پانزدهم شد.

در ایتالیا، همه‌ی بحث سر مقاومت هواست و البته یک تنظیمات مناسب با داون فورس پایین اما در اسپا تعداد پیچ‌ها بیشتر بود و میتوانستیم، پتانسیل ماشین را بیشتر به نمایش بگذاریم.

در ایتالیا تقلا کردیم البته تمرینات روز جمعه خوب بود اما در کل، یک گرندپری دشوار و پیچیده را پشت سر گذاشتیم.

یکبار دیگر تیم‌ها باید بال‌های خودرو با تنظیمات خاصی به پیست بفرستند اما این بار برای یک پیست خیابانی که نهایت داون فورس را نیاز دارد. وقتی از رومن گروژان پرسیدند که آیا این پیست مناسب تیم هاس است او پاسخ داد:

بله. هروقت با نهایت داون فورس رانندگی کردیم، نتیجه‌ی بهتری گرفتیم.

وقتی صحبت از مقاومت هوا و داون فورس باشد، کارایی ما بیشتر میشود. نکته‌ی مهم در مورد سنگاپور به دما رساندن تایرها در پنجره‌ی عملیاتی آن‌هاست.

اگر بتوانیم این کار را به خوبی انجام بدهیم، مسابقه‌ی خوبی خواهیم داشت اما خب این هدف به راحتی به دست نمی‌آید.

گرندپری سنگاپور امسال ده‌ساله میشود. علی‌رغم سن کمش، این مسابقه بین تماشاگران و رانندگان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

چرا رومن گروژان از طرفداران سنگاپور است؟چرا رومن گروژان از طرفداران سنگاپور است؟ مسابقه گرندپری سنگاپور 2016

من گرندپری سنگاپور و در کل رقابت در شب را میپسندم.

یک خوش‌گذارنی ناب خواهد بود. تصاویر زیبایی خلق خواهد شد. سنگاپور یکی از بهترین مسابقاتی است که میتوانید در شب تجربه کنید.

مسابقه دادن در شب راحت‌تر است. نور تغییر نمیکند. همیشه به طور یکسان روشنایی خواهید داشت و نیازی به تعویض ویزور ندارید. رانندگی با سرعت بالا در آن شرایط، بی‌نظیر است.

سنگاپور برای هواداران، یک رقابت متفاوت در تقویم است. مخصوصا برای مهمانان ویژه که بعد از مسابقه، برای خودشان جشن میگیرند.

همه منتظر این مسابقه هستیم. یک پیست چالش‌برانگیز. گرما و رطوبت هنگام برگزاری مسابقه بالا خواهد رفت. عوامل دیگری هم هیجان این مسابقه را افزایش میدهند.

بی‌صبرانه منتظر شروع رقابت و دیدن نتایج تیم در بندر مارینا هستم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه