جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی


جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی

شرکت رویال پارتی از حدود دو سال پیش با مدیریت مائده کریمیان در تهران راه‌اندازی شده است، این شرکت را می‌توان یکی از بنیان‌گذاران برگزاری جشن به ویژه چیدمان جشن تولد و تزیین اتاق بیمارستانی نام برد که در زمینه تزیین اتاق نوزاد در بیمارستان...

شرکت رویال پارتی از حدود دو سال پیش با مدیریت مائده کریمیان در تهران راه‌اندازی شده است، این شرکت را می‌توان یکی از بنیان‌گذاران برگزاری جشن به ویژه چیدمان جشن تولد و تزیین اتاق بیمارستانی نام برد که در زمینه تزیین اتاق نوزاد در بیمارستان یکی از شرکت های پیشرو است.

جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی

البته فضای کاری این شرکت با بسیاری از شرکت‌های برگزارکننده جشن متفاوت است بنابراین فعالیتش در بخش برگزاری جشن، چیدمان میوه یا پذیرایی از میهمانان نیست، حیطه کاری شرکت رویال پارتی در زمینه تزیینات جشن تولد وجشن سیسمونی و جشن نامزدی و... است.

به طور مثال اولین جشنی که بعد از زایمان انجام می‌شود، جشن خوشامدگویی بدنیا آمدن نوزاد است که با همکاری خوبی که با بیمارستان ها داشته اند موفق به انجام این فعالیت بی‌نظیر در تهران و اصفهان شدند. بعد از این جشن می‌توان به جشن سیسمونی نیز اشاره کرد که خانواده‌ها می خواهند جنسیت نوزاد خود را به اطرافیان و اقوامشان اعلام کنند.

جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی

از دیگر فعالیت های این شرکت می‌توانیم به جشن دندان درآوردن، جشن برای راه افتادن کودک و جشن‌های تولد و ...اشاره کنیم.

ایده این طرح از برگزاری جشن ها با تم های مختلف کشورهای اروپایی گرفته شده است که در این کشورها چندین سال است که جشن ها با چیدمان های متفاوت اجرا می شوند اما در ایران این حرکت تازه شکل گرفته و برای به سرانجام رساندن آن نیاز به تلاش فراوان و شناساندن آن دارند.

جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی

تفاوت این گروه با مابقی گروه ها در این است که از قبل قیمت خاصی برای برگزاری جشن در نظر گرفته نشده است، بلکه در ابتدا با مشتری گفتگو کرده تا جزئیات جشن را بدانند با در نظر گرفتن همه جوانب قیمت برای جشن اعلام می شود بعلاوه این کار تنها مختص یک قشر خاص از جامعه نبوده و تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی

از مهمترین فعالیت های این شرکت برگزاری جشن به صورت خیریه‌ای است که تاکنون دو جشن ویژه روز جهانی کودک برای انجمن سندروم داون آسمان نیلی و انجمن خیریه آسوده ماوی به صورت کاملا رایگان برگزار شده است و در کنار جشن مبلغی هم جمع آوری شده و صرف اموری شده که به تفع کودکان باشد و همچنین در تلاش هستند تا در سال‌های آینده با دیگر انجمن‌ها نیز فعالیت موثری داشته باشند.

در حال حاضر این شرکت در تهران و اصفهان فعالیت داشته و به دنبال این هستند تا در آینده نزدیک در شهرهای دیگر ایران نیز نمایندگی داشته باشند و همچنین تاکنون موفق شده اند یک سری وسایل را آماده و به شهر های دیگر و حتی خارج از ایران ارسال کنند.

جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی

لازم به ذکر است که از مهمترین فعالیت های شرکت رویال پارتی خوش‌آمد گویی به کودک و تبریک به مادر در بیمارستان است که به عنوان طراحی بیمارستانی (hospital design) می توان نام برد، این چیدمان با موافقت بیمارستان و خانواده در اتاق مورد نظر انجام گرفته می‌شود، طراحی آن بدین صورت است که حتی اگر لحظه‌ای از کنار این اتاق رد شوید متوجه خواهید شد که کودک به دنیا آمده دختر است یا پسر، این کار هم با نوشته‌ها (baby boy, baby girl )و هم با رنگ‌های به کار رفته (صورتی و آبی) در تزییات مشخص می‌شود.

جشن تولد برای کودکان، شرکت رویال پارتی


مائده کریمیان: 09194072412



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چطور زایمان طبیعی راحت داشته باشیم؟