حمله شیرهای گرسنه به بچه فیل بی‌دفاع | فیلم


تیم شکار گله شیرها یک بچه فیل را به عنوان طعمه انتخاب کرده و به او حمله می‌کنند. فیل جوان با اینکه سن کمی دارد اما با جثه دو تنی خود تا جایی که می‌تواند مقاومت می‌کند.تا زمانی که فیل کوچک به زمین نخورده است شیرها توان آسیب رساندن به او را ندارند اما پس از اینکه چند شیر ماده او را نگه داشته‌اند سایر اعضای گله از راه میرسند و فیل جوان را به...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

حمله شیرهای گرسنه به بچه فیل بی‌دفاع | فیلم

یک پرنده دریایی جالب به نام پافین + فیلم...

حمله شیرهای گرسنه به بچه فیل بی‌دفاع | فیلم

نبرد شترمرغ‌های آفریقایی بر سر محدوده + فیلم...

حمله شیرهای گرسنه به بچه فیل بی‌دفاع | فیلم

کوسه سرچکشی؛استثنایی ترین دیده‌بان دریا | فیل...

تیم شکار گله شیرها یک بچه فیل را به عنوان طعمه انتخاب کرده و به او حمله می‌کنند. فیل جوان با اینکه سن کمی دارد اما با جثه دو تنی خود تا جایی که می‌تواند مقاومت می‌کند.تا زمانی که فیل کوچک به زمین نخورده است شیرها توان آسیب رساندن به او را ندارند اما پس از اینکه چند شیر ماده او را نگه داشته‌اند سایر اعضای گله از راه میرسند و فیل جوان را به زمین می‌زنند. حالا بچه فیل آسیب پذیر است و با یک حمله سریع به گلو کارش تمام می‌شود. این آخرین وعده غذایی است که نرهای جوان گله در کنار خانواده خود می‌خورند.آنها ازین به بعد باید روی پای خود بایستند.

شیرهای نر جوان بعد از این که به سن بلوغ و جفتگیری می‌رسند باید از گله جدا شده و برای خود گله ای تشکیل دهند و یا در دسته های چند تایی به شکار پرداخته و غذای خود را تامین کنند.

(۸)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : بچه فیل, حیات وحش, حیوانات وحشی, شیر, فیل

8
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه