رشد 95 درصدی صادرات استان زنجان در 5 ماهه اول 96


به گزارش شاتا، ناصر فغفوری در جلسه بررسی دلایل صادرات کالاهای استان زنجان از دیگر گمرکات کشور با بیان این مطلب، افزود : در ۵ ماهه سال جاری ۱۰۱ درصد از هدفگذاری صورت گرفته در بخش صادرات استان محقق شده است. وی همچنین تصریح...

رشد 95 درصدی صادرات استان زنجان در 5 ماهه اول 96
به گزارش شاتا، ناصر فغفوری در جلسه بررسی دلایل صادرات کالاهای استان زنجان از دیگر گمرکات کشور با بیان این مطلب، افزود : در ۵ ماهه سال جاری ۱۰۱ درصد از هدفگذاری صورت گرفته در بخش صادرات استان محقق شده است.
وی همچنین تصریح کرد : هم اکنون بیش از ۸۰ درصد از صادرات استان توسط ۱۶ واحد تولیدی انجام می شود.
فغفوری با تأکید بر اینکه باید نگاه متفاوتی نسبت به واحدهایی که بیشترین حجم صادرات را از استان دارند داشت ، یادآور شد : هم اکنون اداره کل امور مالیاتی کمیته ای ویژه برای ارایه تسهیلات به واحدهایی که بیشترین حجم صادرات استان را انجام می‌دهند، تشکیل داده است.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: با صادرات واحدهای بزرگ تولیدی این استان از گمرک زنجان شاهد ارتقای چشمگیر جایگاه گمرک زنجان در کشور خواهیم بود. همچنین با بررسی علل صادرات محصولات تولیدی استان از سایر گمرکات تلاش خواهیم کرد اگر مشکلی در گمرک زنجان وجود دارد مرتفع گردیده و یا تسهیلات ارایه شده در دیگر گمرکات در استان ارایه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه صنعت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند