با این قاب محافظ ظرفیت باتری «گلکسی نوت 8» را دو برابر کنید!


موبنا –شرکت «زیرولِمون» پیش از این برای پرچمدارانی مانند «گلکسی اس8» و «گلکسی اس8 پلاس» سامسونگ و همچنین «ال‌جی جی6» قاب محافظ هوشمند ساخته بود و هم‌اکنون سراغ دیگر گوشی‌های پیشرفته رفته است. در این اقدام قاب جدیدی برای «گلکسی نوت 8» سامسونگ ارایه شده است که به جز محافظت از بدنه گوشی امکانات بیشتری را هم در اختیار شما...

موبنا – شرکت «زیرولِمون» پیش از این برای پرچمدارانی مانند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ و همچنین «ال‌جی جی۶» قاب محافظ هوشمند ساخته بود و هم‌اکنون سراغ دیگر گوشی‌های پیشرفته رفته است. در این اقدام قاب جدیدی برای «گلکسی نوت ۸» سامسونگ ارایه شده است که به جز محافظت از بدنه گوشی امکانات بیشتری را هم در اختیار شما می‌گذارد.

با این قاب محافظ ظرفیت باتری «گلکسی نوت 8» را دو برابر کنید!

قاب جدیدی که برای این گوشی هوشمند کره‌ای ساخته شده است باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شود و به عبارت دیگر اگر این محصول را برای «گلکسی نوت ۸» استفاده کنید، ظرفیت باتری آن را دو برابر خواهید کرد. با این توضیح می‌توان گفت بدون آنکه از پاوربانک استفاده کنید، قاب محافظ گوشی می‌تواند ظرفیت باتری را برای شما دو برابر کند و این اتفاق برای یک فبلت بزرگ که تصاویر را با کیفیت بالا به نمایش می‌گذارد بسیار قابل ملاحظه است.

با این قاب محافظ ظرفیت باتری «گلکسی نوت 8» را دو برابر کنید!

در بدنه این قاب محافظ چهار کلید رنگارنگ ال‌ای‌دی کار گذاشته شده است تا از روی آنها متوجه شوید چقدر از حجم باتری باقیمانده است. این گوشی هوشمند در اصل با طول زیاد و ضخامت کم ساخت شده است و در مواقعی که قصد سفر را با آن دارید، قاب جدید برای شما کاربردهای فراوان خواهد داشت.

با این قاب محافظ ظرفیت باتری «گلکسی نوت 8» را دو برابر کنید!

شرکت سازنده می‌گوید این قاب محافظ هوشمند را از تاریخ ۵ اکتبر وارد بازار می‌کند و قیمت آن را ۸۰ دلار در نظر گرفته است. ولی فروشگاه اینترنتی آمازون هم اکنون فروش آن را با قیمت ۴۰ دلار آغاز کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم