فتل: همه کار برای شکست همیلتون در تعیین خط ژاپن کردم


فرمول یک ایران – سباستین فتل راننده تیم فراری اظهار داشته است که او همه تلاشش برای شکست همیلتون را در تعیین خط گرندپری ژاپن انجام داده است، با این حال، از اینکه مسابقه را در ردیف جلو آغاز می نماید نیز راضی است. لوییس همیلتون توانست با ثبت زمان 1:27.319 هفتاد و یک مین پول پوزیشن دوران حرفه ای خود در فرمول یک را بدست بیاورد و این در حالی...

فرمول یک ایران – سباستین فتل راننده تیم فراری اظهار داشته است که او همه تلاشش برای شکست همیلتون را در تعیین خط گرندپری ژاپن انجام داده است، با این حال، از اینکه مسابقه را در ردیف جلو آغاز می نماید نیز راضی است.

لوییس همیلتون توانست با ثبت زمان 1:27.319 هفتاد و یک مین پول پوزیشن دوران حرفه ای خود در فرمول یک را بدست بیاورد و این در حالی بود که فتل تنها 0.4 ثانیه از همیلتون کند تر بوده است. والتری بوتاس توانست رده دوم تعیین خط را از آن خود کند ولی به دلیل تعویض گیربکس و گرفتن 5 رده پنالتی، جایگاه خود را به سباستین فتل داد.

سباستین فتل بعد از تعیین خط گرندپری ژاپن 2017 اظهار داشت:

اگر منصفانه نگاه کنیم، تعیین خط بسیار خوب بود.

در دور پایانی من همه چیز را امتحان کردم، می دانستم که مجبورم بیشتر از حد معمول ریسک کنم.

تلاش های من عملی نشد، در خروجی اِسِس (پیچ های S مانند) از پیست خارج شدم، ولی می دانستم که حتی اگر والتری از من عبور کند، من مسابقه را از خط جلو آغاز خواهم کرد.

من دوست داشتم که سریع تر باشم، هر چند امروز، روز خاصی است.

در جدول امتیازات رانندگان، سباستین فتل با اختلاف 34 امتیازی نسبت به همیلتون در رده دوم جای گرفته است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز


فرناندو مرد خوشحال پیت لین مجارستان