افزایش 18 درصدی بازرسی‌ها و کاهش 26 درصدی تخلفات در استان زنجان


به گزارش شاتا، ناصر فغفوری با اعلام این خبر افزود: در نیمه نخست امسال 17 هزار و 848 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان انجام گرفته که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 15 هزار و 75 مورد بوده و حاکی از رشد 18 درصدی...

افزایش 18 درصدی بازرسی‌ها و کاهش 26 درصدی تخلفات در استان زنجان
به گزارش شاتا، ناصر فغفوری با اعلام این خبر افزود: در نیمه نخست امسال 17 هزار و 848 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سطح استان انجام گرفته که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 15 هزار و 75 مورد بوده و حاکی از رشد 18 درصدی بازرسی‌ها بوده است.
وی تصریح کرد: در این مدت 985 تخلف کشف شده که این میزان در 6 ماهه اول سال 95 ، یک هزار و 340 مورد بوده است.
فغفوری تصریح کرد : خوشبختانه در این مدت علی رغم افزایش میزان بازرسی‌ها ، شاهد کاهش 26 درصدی تخلفات در واحدهای صنفی استان بوده ایم.
وی با اشاره به میزان پرونده‌های تشکیل شده یادآور شد: در 6 ماهه نخست امسال 871 مورد پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 10 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
این مقام مسؤول در خصوص بیشترین زمینه تخلفات صورت گرفته ابراز کرد : بیشترین تخلفات به ترتیب در زمینه عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، گرانفروشی ، عدم صدور صورتحساب، نداشتن پروانه کسب ، کم فروشی و .... است.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در پایان خاطرنشان کرد: 736 مورد شکایت مردمی در 6 ماهه نخست امسال دریافت شده که 602 مورد به صورت تلفنی ، 117 مورد حضوری و 17 مورد کتبی بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟