مادرِ خامس: دروغ است، او با کسی رابطه نداشته


مادرِ خامس: دروغ است، او با کسی رابطه نداشته

مادر ستاره کلمبیایی بایرن‌مونیخ می‌گوید دلیل جدایی خامس از همسرش رابطه این بازیکن با فرد دیگری نبوده است.شنبه 29 مهر 1396 - 09:55

به گزارش خبرورزشی، خانم پیلار روبیو، مادر خامس رودریگس ستاره کلمبیایی باشگاه بایرن‌مونیخ در مورد ویژگی‌های اخلاقی و زندگی شخصی پسرش به صحبت پرداخته. او همچنین در مورد شایعاتی که در مورد زندگی شخصی خامس به گوش می‌رسد و ارتباطش با یک مدل روس به نام هلگا لوکاتی که منجر به جدایی خامس از همسرش دانیلا اوسپینا شده هم واکنش نشان داده. خانم روبیو در گفت‌وگو با برنامه «آ لاس 12» که از کانال یک کلمبیا پخش می‌شد، در پاسخ به این سؤال که آیا از نیمکت‌نشینی یا زمین خوردن پسرش در بازی‌ها اذیت می‌شود یا خیر گفت: «نیمکت‌نشینی، موضوعی است که خود خامس باید آن را مدیریت کند. این بخشی از حرفه او است. در مورد زمین خوردن‌هایش باید بگویم که خوشبختانه تا حالا خطای خشنی روی او انجام نشده ولی سالومه، دختر خامس وقتی پدرش زمین می‌خورد، گریه می‌کند. وقتی در بازی با پاراگوئه، خامس زمین خورد، سالومه می‌خواست به داخل زمین برود‌‌‌؛ چون فکر می‌کرد که پدرش را اذیت کرده‌اند.»

او با یادآوری روزهای کودکی پسرش گفت: «خامس همیشه دوست داشت فوتبالیست شود. در خانه به سراغ هیچ اسباب‌بازی دیگری به جز توپ نمی‌رفت. حتی زیر تختش هم چند تا توپ داشت. من اوایل دوست نداشتم که او فوتبالیست شود ولی خامس مرا متقاعد کرد و از آن به بعد همیشه از او حمایت کردم. بارها شد که به مدرسه‌‌اش می‌رفتم تا پول شیشه‌هایی که او شکسته را پرداخت کنم.» مادر خامس در مورد ویژگی‌های شخصیتی پسرش گفت: «در خانه خیلی آرام است. البته خیلی از فوتبال حرف می‌زند و خیلی پلی‌استیشن بازی می‌کند.»

سؤال بعدی که از مادر خامس پرسیده شد این بود: «می‌گویند که وقتی او به فوتبال اروپا رفت خیلی تغییر کرد‌‌‌؛ سریع چهره‌‌اش را عوض کرد و خالکوبی کرد.» مادرش در این رابطه گفت: «وقتی خامس اولین خالکوبی‌‌اش را انجام داد، به من گفت: «ببین برایت یک سورپرایز دارم» و من وقتی خالکوبی‌‌اش را دیدم، خنده‌ام گرفت.»

او در مورد الگوهای فوتبالی پسرش گفت: «الگوی خامس در دوران کودکی‌‌اش والدراما بود. او اینیستا و کریس رونالدو را هم تحسین می‌کند. یک ‌فرد دیگر هم هست که در موردش صحبت نمی‌کنم چون اتفاقات زیادی در این میانه رخ داده (‌به نظر می‌رسد که منظور او، زیدان است) او وقتی کوچک بود دوست داشت پیراهن توتی را هم داشته باشد.»

چند ماه بعد از جدایی خامس و همسرش دانیلا اوسپینا، مادر خامس در این رابطه گفت: «من همچنان ارتباط خوبی با دانیلا دارم. با سالومه، دخترشان هم همینطور. خیلی به هم وابسته‌ایم.»

بخش پایانی صحبت‌های مادر خامس در مورد انتشار شایعاتی راجع به ارتباط پسرش با مدلی روس به نام هلگا لوکاتی که باعث جدایی این فوتبالیست کلمبیایی از همسرش شده بود، اختصاص داشت: «نه. این دروغ است. تنها چیزی که حالا در مورد روسیه مطرح است، جام جهانی‌ است. همین و بس.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی