ترفند هایی برای انتخاب یک کوله پشتی مناسب


ترفند هایی برای انتخاب یک کوله پشتی مناسب

کیف های کوله پشتی جزئی از زندگی ماست. بسیاری از افراد و به خصوص جوانان به صورت روزانه و دائمی از کوله پشتی برای حمل وسایل مورد نیاز خود استفاده میکنند. اما با اینکه این شی بیشتر وقت ها با ماست، اما معمولا فردی به مواردی همچون سلامت کمر و گردن و جنس پارچه های بکار رفته در کوله پشتی توجه نمیکند. حتی به این نکته مهم که شاید کوله پشتی مناسب تیپ و...

1 ترفند هایی برای انتخاب یک کوله پشتی مناسب
2 ترفند هایی برای انتخاب یک کوله پشتی مناسب
3 ترفند هایی برای انتخاب یک کوله پشتی مناسب

آموزش ست کردن لباس

جادوی رنگ توسیترفند هایی برای انتخاب یک کوله پشتی مناسب

رنگ توسی در ست کردن بسیار خاص است چرا که با هر نوع و هر رنگی قابل استفاده است. از ست شدن با قرمز سیر گرفته تا مشکی. اگر زمان یا حوصله انتخاب رنگ مناسب برای کوله را ندارید، میتوانید کوله توسی را انتخاب کنید. مطمئنا این کوله هم مناسب برای کار، هم درس و هم مناسب طبیعت گردی است.

فضا، نوع استفاده

5

چه کوله پشتی جدید و چه کوله استفاده شده دارید، میتوانید با انجام کارهایی این کیف را مدرن تر و قابل استفاده تر کنید. به عنوان مثال برخی از کوله پشتی های جدید تر از پاور بانک استفاده میکنند تا اگر دسترسی به برق ندارید گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید. همه میدانیم که این یک آپشن خوب و مفید است. اما همه کوله پشتی ها این قابلیت را ندارند.

با کمی سلیقه میتوان یک عدد پاور بانک در کوله پشتی تعبیه کرد و سیم شارژر را به زیبایی به گوشی خود رسانید. اگر جزو افرادی هستید که زیاد به موسیقی گوش می دهند میتوانید همین خلاقیت را با کابل های AUX انجام دهید تا در همه جه و همه حال بدون اینکه نگران دگیر شدن با سیم هندزفری خود باشید از موسیقی لذت ببرید.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا