تصادف رانندگی در جاده سنندج - مریوان یک کشته برجا گذاشت


فرمانده پلیس راه انتظامی استان کردستان گفت: تصادف رانندگی جاده سنندج - مریوان یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

ایران اکونومیست - تصادف رانندگی در جاده سنندج - مریوان یک کشته برجا گذاشت
به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ عیسی گوهری افزود: این تصادف رانندگی بعد از ظهر امروز در جاده سنندج - مریوان محدوده گردنه تیتور میان یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه وانت نیسان روی داد.

وی با بیان اینکه علت این تصادف تجاوز به چپ خودوری سمند بوده است، اظهار کرد: این حادثه پنج مصدوم داشت که یکی از آنان پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه مصدومان حادثه به بیمارستانی در سنندج منتقل شدند، یادآور شد: این صانحه رانندگی در کیلومتر پنج جاده سنندج به مریوان رخ داد و مسافران خودروی سمند معلم بودند که هنگام بازگشت از محل تدریس به سنندج دچار حادثه شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز گفت: سه نفر از مصدومان این تصادف رانندگی بوسیله آمبولانس فوریت های پزشکی و یک مصدوم نیز توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر از مصدومان نیز بدلیل شدت جراحات با بالگرد مرکز فوریت ها به بیمارستانی در سنندج منتقل شد.

هومن قصری اعلام کرد: یکی از مصدومان این حادثه بدلیل شدت جراحات با وجود تلاش کادر درمانی و پزشکی فوت کرد، دو مصدوم نیز با رضایت خودشان از مرکز درمانی ترخیص شدند و دو مصدوم دیگر همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارند.

جاده سنندج - مریوان به طول 126 کیلومتر از محورهای حادثه خیز استان کردستان به شمار می‌رود.

تعریض این محور از سال 1385 در دستور کار دولت قرار گرفته تا مسیر 126 کیلومتری محور قدیمی به 105 کیلومتر کاهش یابد و طی این مسیر از 2 ساعت به کمتر از یک و نیم ساعت با امنیت بیشتر انجام شود.

طبق اعلام پزشکی قانونی کردستان 214 نفر بر اثر حوادث رانندگی در نیمه اول سال جاری جان خود را از دست داده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4/4 درصد رشد دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟