همایش شورای اسلامی شهرستان همدان برگزار می‌شود


همایش شورای اسلامی شهرستان همدان برگزار می‌شود

همدان - رئیس شورای شهرستان همدان گفت: نخستین نشست اعضای شوراهای شهرستان همدان در دوره پنجم تا پایان آبان ماه با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کاوسی امید صبح یکشنبه در نخستین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان همدان که با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات فرمانداری همدان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، گفت: نخستین نشست اعضای شوراهای شهرستان همدان در دوره پنجم تا پایان آبان ماه با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان برگزار می شود.

اکبر کاوسی امید با بیان اینکه تمامی ما در جایگاه خود مسئولیت سنگینی بر عهده داریم، افزود: باید نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه های فعالیت خود انجام دهیم.

کاوسی امید با گرامیداشت یاد و خاطر فداکاری و حضور مسئولانه مردم همدان در وقایع ۳۰ مهر سال ۵۷، خواستار پیگیری ثبت این روز در تقویم رسمی کشور به نام «روز همدان» شد.

وی اضافه کرد: ۳۰ مهر نمونه ای درخشان از آتش به اختیاری مردم بود که زمینه ساز حرکت عظیم انقلاب شد و در واقع، اتفاقات ۳۰ مردم در همدان به عنوان چشمه ای خروشان از حرکت بزرگ ملت ایران در مسیر دستیابی به استقلال و آزادی بود و از این رو، شایسته است اقدامات لازم برای ثبت این روز در تقویم رسمی کشور صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان همچنین با اشاره به آغاز حرکت عظیم مردم انقلابی ایران و عزیمت آنان بسوی کربلای معلی برای اربعین امام حسین (ع)، اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری همدان برای استقبال و همراهی با زائرین حسینی را تشریح کرد.

کاوسی امید با قدردانی از مردم جورقان و مریانج بعنوان طلایه داران این اقدام خودجوش، خواستار توجه بیش از پیش مسئولین امور شهری این شهرها برای برگزاری باشکوه تر این حرکت انقلابی مردم شد.

وی با تاکید بر نقش شوراها در حل مشکلات مردم، عنوان داشت: در تلاش هستیم تا نخستین نشست شورائیان شهرستان همدان در دوره پنجم را تا پایان آبان ماه با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: هم افزایی برای توسعه روزافزون شهرستان، تبیین جایگاه شوراها در تصمیم گیری ها، بیان مشکلات هر حوزه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، بررسی چالش های اصلی حوزه های مختلف شهرستان و هم اندیشی برای رفع آنها از جمله اهداف برگزاری این نشست شورائیان شهرستان همدان بشمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان اظهار امیدواری کرد: با برگزاری اینگونه همایش هایی حداقل اعضای شورا با همدیگر آشنا شده و به هم اندیشی بریا توسعه شهرستان می پردازند و همانگونه که هر دوره شورا از دوره قبل بهتر بوده است، انتظار می رود شورای دوره پنجم از دوره چهارم عملکرد بهتری داشته باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«مدل تعالی سازمانی پیشرفت» رونمایی می شود