عکس؛ لایو اینستاگرام رونالدو و همسرش؛ جلوه ای از آدینه ی CR7


جمعه‌ شب بود که کریستیانو رونالدو ویدئویی لایو را در اینستاگرام ترتیب داد تا عصر جمعه‌‌ اش در کنار خانواده را با هواداران و دوستدارانش به اشتراک بگذارد و در جریان این ویدئوی لایو، نام دخترشان که به زودی متولد خواهد شد را اعلام کرد. در این گزارش لایو، جورجینا همسر کریس، کریستیانو جونیور و پسر بزرگتر او در کنارش بودند و آنها برای لحظاتی...

یک روز خوب ِ رونالدو در کنار همسر و فرزندان

عکس؛ لایو اینستاگرام رونالدو و همسرش؛ جلوه ای از آدینه ی CR7

نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۲۳
عکس؛ لایو اینستاگرام رونالدو و همسرش؛ جلوه ای از آدینه ی CR7

کریستیانو رونالدو از خودش و نامزدش در روز جمعه ویدیویی لایو در اینستاگرام منتشر کرد و با طرفدارانش صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جمعه‌ شب بود که کریستیانو رونالدو ویدئویی لایو را در اینستاگرام ترتیب داد تا عصر جمعه‌‌ اش در کنار خانواده را با هواداران و دوستدارانش به اشتراک بگذارد و در جریان این ویدئوی لایو، نام دخترشان که به زودی متولد خواهد شد را اعلام کرد.

در این گزارش لایو، جورجینا همسر کریس، کریستیانو جونیور و پسر بزرگتر او در کنارش بودند و آنها برای لحظاتی نوزادهای دوقلوی شان را به هواداران نشان دادند. کریس در جریان این گزارش لایو بارها نام کشورهایی که هوادارانش از آنجا به او پیغام می دادند را مطرح کرد.

او برای لحظاتی گوشی موبایلش را به جورجینا داد تا هوادارانش، همسرش و یکی از نوزادهای دوقلو که در آغوش جورجینا بود را نیز ببینند.

عکس؛ لایو اینستاگرام رونالدو و همسرش؛ جلوه ای از آدینه ی CR7

متئو، یکی از دوقلوها دائماً گریه می کرد و رونالدو توضیح داد که او گرسنه است. اووا، نوزاد دختر کریس هم خواب بود. کریس چند باری از جورجینا خواست تا صحبت کند و همسرش به شوخی گفت تا وقتی که از او سؤالی نکنند، حرفی نمی زند.

در جریان این ویدئو جورجینا اعلام کرد که ۲۵ روز دیگر وضع حمل خواهد کرد و فرزندش را به دنیا خواهد آورد و سپس کریس گفت که هدف‌شان از این گزارش لایو، اعلام نام نوزاد در راه است. به گفته کریس آنها نوزادشان را آلانا مارتینا خواهند نامید. آلانا اسم مدنظر کریس است و مارتینا، نام مورد علاقه جورجینا.

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان , گالری عکس
برچسب ها : رونالدو ستاره رئال مادرید, فرزندان رونالدو, کریستیانو رونالدو و نامزدش, لایو اینستاگرام کریستیانو رونالدو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)