بیمار مشکوک به «زامبی» گردن کودکی را گاز گرفت + عکس


بیمار مشکوک به «زامبی» گردن کودکی را گاز گرفت + عکس

در نگاه اول فرد مهاجم مشکوک به بیماری زامبی بود، زیرا خلق و خویی شبیه به خون‌آشام‌ها داشت اما پس از تحقیقات مشخص شد جوان آفریقایی یکی از مصرف‌کنندگان مخدر صنعتی فلاکا بوده است. این مخدر محصول کشور چین است و آثاری...

در نگاه اول فرد مهاجم مشکوک به بیماری زامبی بود، زیرا خلق و خویی شبیه به خون‌آشام‌ها داشت اما پس از تحقیقات مشخص شد جوان آفریقایی یکی از مصرف‌کنندگان مخدر صنعتی فلاکا بوده است.
بیمار مشکوک به «زامبی» گردن کودکی را گاز گرفت + عکس
این مخدر محصول کشور چین است و آثاری در روح و جسم مصرف‌کنندگان بمی‌گذارد که آنها را به زامبی ها و خون آشام ها شبیه می‌کند.
وائل ابراشی هر گونه خبری را مبنی بر وجود یک زامبی حقیقی در قاهره را تکذیب نمود و تاکید کرد آنچه اتفاق افتاده تنها بر اثر مصرف فلاکا بوده است.
کودک مصری که قربانی این حادثه بود در مصاحبه با برنامه«العاشرة المساء» گفت: جوان آفریقایی از من خواست که با او فوتبال بازی کنم و هنگامی که با مخالفت من مواجه شد ناگهان به سمت من حمله ور شد و گردنم را گاز گرفت.
شاهدان این حادثه که شوکه شده بودند اظهار داشتند تمام تلاش خود را برای نجات کودک به کار گرفتند و گرنه ممکن بود جان خود را از دست بدهد. آنها همچنین به این موضوع اشاره کردند که کنترل آن جوان به خاطر خشم و وحشیگری غیر قابل توصیفش کار بسیار مشکلی بود.
یکی دیگر از شاهدان گفت هنگام کمک به نوجوان مذکور، جوان آفریقایی به سمت او نیز حمله کرده و پایش را گاز گرفته است.
باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز کیسه مشکوک در مشهد چه بود ! / این مرد را در خیابان ها دیده اید؟! + عکس